וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז אדלשטיין: "כדורסל הוא הספורט המצליח ביותר בישראל"

19.1.2016 / 12:50

מאמן נבחרת ישראל התארח בפאנל "פעמיים אדלשטיין" עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין במסגרת חגיגות יובל למשכן הכנסת: "ככל שנפתח תרבות ספורט אמיתית אז יהיה פה טוב יותר"

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין עם חברי הכנסת יולי אדלשטיין, זוהיר בהלול. מור שאולי
אדלשטיין מדבר/מור שאולי

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין התארח היום (שלישי) בכנסת במסגרת אירועי יובל לכנסת. במסגרת האירוח היה המאמן חלק מפאנל שנקרא "פעמיים אדלשטיין" בו השתתף גם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, כשהשניים דיברו על תפקידיהם, חלומותיהם ודברים נוספים. את הפאנל הנחה שדר הספורט הותיק שמשמש כיום כחבר כנסת זוהיר בהלול.

"פה בכנסת מדברים יותר על דיני גורלות ואצלנו זה בסך הכל ספורט", אמר מאמן הנבחרת, "יחד עם זאת, אני מודע לחשיבות של הספורט, שהוא בעיקר ערכי מבחינה חברתית. ככל שנפתח תרבות ספורט אמיתית אז יהיה פה טוב יותר, כי כרגע, יום למחרת הפסד הכותרות הן כאילו שיש מלחמת עולם ובמצב הנוכחי בספורט שלנו יש גם המון אלימות מילולית במגרשים - וצריך לטפל בזה".

יו"ר הכנסת הוסיף: "תפקיד יו"ר הכנסת הוא למצוא מכנה משותף לכלל, כי הכנסת היא של כולנו. מנהיגות פירושה לדבר לליבם של כולם. אני לא יכול להחליף חבר כנסת כמו שארז מחליף שחקן בחמישייה, אבל זה הרכב הכנסת ועם זה מנצחים". המאמן אמר מצידו כי "למאמן כדורסל נדרש קודם כל ידע ואחר כך ערכים, מנהיגות ואגו. אני מאמין שאם יש שיטה ודרך זה טוב, אבל מה שחשוב זה גם לגרום לשחקנים הכוכבים להבין את התפקיד שלהם ולעשות 'עבודה שחורה' כדי לתרום לניצחון. בכדורסל זו עבודת צוות".

מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין. מור שאולי
מאמן נבחרת ישראל ארז אדלשטיין/מור שאולי

אחד הנושאים שעלו הוא אירוח אליפות אירופה 2017 בישראל: "הכדורסל לדעתי הוא הספורט המצליח ביותר בישראל. ברור שאנחנו לא המעצמה הכי גדולה באירופה ושיש עוד המון מקום לתקן. כדי שיקרו דברים טובים באליפות הזו, צריך חיבור, כושר טוב, אנרגיות ולפעמים גם מזל. אני על תפקיד מאמן הנבחרת לא מוותר, זה החלום שלי ואני מניח שזה החלום של כל אחד. כשקראו לי לבוא לא חשבתי פעמיים. למישהו שנולד בעפולה להגיע לתפקיד שכזה, זו הגאווה שלי".

לסיום השניים דיברו על חלומות וארז אמר: "חלומות ניתן להגשים. עומרי כספי הוא ללא ספק החלום הישראלי. לא סתם הוא מנהיג אדיר וקפטן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully