וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "הפסד רע מאוד בשבילי, זה כואב כי הרגשתי טוב"

השור ממאיורקה נשמע מאוכזב אחרי ההפסד לפרננדו ורדסקו בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה: "אני מנסה לשנות את המשחק שלי, אבל זה קשה". ורדסקו: "עצמתי עיניים וחבטתי חזק, הכול הלך"

הוא היה צריך לחכות שבע שנים, אבל בסופו של דבר פרננדו ורדסקו הצליח להשיג היום (שלישי) נקמה מתוקה ברפאל נדאל. המדורג 45 בעולם, שהפסיד לרפא בחצי הגמר ב-2009 אחרי חמש שעות ו-14 דקות, ניצח הפעם 6:7 (6), 6:4, 6:3, 6:7 (4), 2:6 בארבע שעות ו-41 דקות ושלח את נדאל הביתה כבר בסיבוב הראשון.

- זו ההדחה המוקדמת ביותר של נדאל מאליפות אוסטרליה בהופעה ה-11 שלו בטורניר. השור ממאיורקה החזיק במאזן של 10:45 בטורניר וזכה בו ב-2009 לפני כן, כשהוא מגיע פעמיים לגמר (ב-2012 לדג'וקוביץ' וב-2014 מול סטן ואוורינקה).

פרננדו ורדסקו טניסאי ספרדי. רויטרס
ורדסקו חוגג/רויטרס

רפאל נדאל אמר במסיבת העיתונאים לאחר המשחק: "ורדסקו שיחק מדהים במערכה האחרונה. אם המשחק מוכרע במערכה אחת והיריב מוכן להכות בכל כדור ב-100%, אז אתה בצרה. הייתה לו הרבה הצלחה עם הכדורים שהוא הלך עליהם במערכה החמישית ואני מברך אותו על זה. אני לא מרוצה מהדרך בה שיחקתי במערכה הראשונה. במערכה הרביעית לא הייתי רע, אבל הוא היה טוב יותר ממני. היו לי הזדמנויות במערכה הרביעית, הובלתי 5:6 ו-30:0 על ההגשות שלו ואז הוא שיחק מצוין.

"הוא שיחק טוב יותר ממני, היה אגרסיבי יותר ממני. הוא לקח יותר סיכונים ממני וניצח. הגיע לו. זה הפסד קשה בשבילי כמובן. זה לא כמו בשנה שעברה, אז הרגשתי רע כשהגעתי לפה וחשבתי שאני לא מוכן לטורניר. השנה היה סיפור אחר לגמרי. שיחקתי והתאמנתי מצוין. זה קשה שאתה עובד קשה כל כך ומגיע לאירוע חשוב כל כך ואז מודח מוקדם. עשיתי כל מה שאני יכול, אבל זה לא היה היום שלי. אמשיך הלאה וזה הדבר היחיד מבחינתי".

השור ממאיורקה נשאל האם הוא מרגיש ששחקנים החלו להרגיש מלאי ביטחון כשהם פוגשים אותו ואמר: "המשחק השתנה, כולם מנסים להכות את הכדורים חזק וללכת על ווינרים מכל מצב. המשחק הפך למעט יותר משוגע באספקט הזה". נדאל נשאל האם ינסה לשנות את המשחק שלו ואמר: "התאמנתי קצת אחרת, ניסיתי להיכנס קצת יותר לתוך המגרש. ברור שכל השינויים לא קלים ובמיוחד קשים בזמן המשחקים. הדבר החשוב הוא שאם לא אעשה את זה, אני מת. אני צריך לשחק הגנתי או התקפי, אבל לא להישאר באמצע".

"פשוט עצמתי את העיניים שלי והכול הלך פנימה", אמר ורדסקו לג'ים קורייר על המגרש לאחר המשחק, "במערכה הרביעית התחלתי להרגיש טוב יותר מאשר בשנייה ובשלישית. הוא התחיל לשחק פחות עמוק וחזק, אני התחלתי להיכנס יותר קדימה, הייתי אגרסיבי וזה עבד בשבילי. לנצח את רפא בחמש מערכות ועוד אחרי שהייתי בפיגור של שתי מערכות לעומת אחת. זו הרגשה שבלתי תיאמן". כשנשאל על המשך הטורניר, אמר ורדסקו: "אני מקווה שאוכל להמשיך לשחק כך. עכשיו אני מתרכז בסיבוב השני". ורדסקו הוסיף: "שיחקתי מעולה במערכה החמישית. אין לי מושג איך עשיתי את זה. ניסיתי להיות אגרסיבי".

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
ארז מוקדם. נדאל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully