וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנוק קופי אדו מועמד למכבי חיפה, שמחכה לבראון, דילמוני ומזרחי

19.1.2016 / 10:47

הקשר הגנאי בן ה-25 של מאלמו סומן כמחליפו של ניקולה דרינצ'יץ'. הירוקים מוכנים לשחרר את שחר הירש רק בתמורה לאחד משחקני עירוני קרית שמונה. יוסי בניון הגיש עדות במשטרה

צילום מסך

בווידאו: מכבי חיפה ובניון על הפרק באולפן וואלה! NEWS

קפטן מכבי חיפה, יוסי בניון, מסר עדות במשטרה בעקבות האירועים שהתרחשו לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, במסגרתם ביצע אחד האוהדים תנועת "שיסוף גרון" לעבר הקפטן. כזכור, כבר בשבוע שעבר המשטרה קיבלה את החומרים המצולמים והחליטה לזמן את בניון לעדות. בסביבתו של בניון לא מתכוונים לעסוק יותר בנושא. "התמיכה של הקהל אחרי המשחק האחרון אומרת הכל. יוסי מקבל תמיכה מלאה. המתנגדים לא מהווים אפילו קומץ", אמרו.

במסגרת החיפושים שלה אחר קשר אחורי זר שיחליף את ניקולה דרינצ'יץ', מכבי חיפה סימנה כמועמד את אנוק קופי אדו, קשרה הגנאי של מאלמו. השחקן בן ה-25, שהיה מועמד בינואר 2015 למכבי תל אביב ואף טען לאחר מכן שהצהובים פנו אליו, הביע רצון לעזוב את הקבוצה השבדית בה יש לו חוזה עד 2018. בעונה האחרונה כבש אדו שני שערים ב-27 משחקי ליגה במדי מאלמו, מתוכם פתח ב-24, וכמו כן פתח בכל ששת משחקי הקבוצה בליגת האלופות מול ריאל מדריד, פריס סן ז'רמן ושחטאר דונייצק. הוא סיים את עונתו השנייה במאלמו, כשלפני כן שיחק גם בנורשלנד הדנית, קלאב ברוז' הבלגית וסטאבק הנורבגית.

שחקן מכבי חיפה, יוסי בניון. טל לוי
"מקבל תמיכה מלאה". בניון/טל לוי

במקביל, בחיפה עובדים בעיקר על רכש מקומי. וובה בראון, אופיר מזרחי וחן דילמוני נותרו השמות המובילים בגזרת הישראלים. ההערכה היא שאיזי שרצקי ישחרר לפחות שניים מהם. אם בראון (שכבר סיכם בבאר שבע אך ממתין לסיכום בין המועדונים) יגיע, חיפה תנסה להחתים שחקן התקפה זר. אם לא, היא תחתים קשר אחורי זר, שרוני לוי מחפש כרגע, ותנסה להביא גם את מזרחי.

למרות שרוני לוי טען כי שחר הירש נכלל בתוכניות שלו, בסביבתו של השחקן לא מתכוונים לוותר. אם איתי שכטר, שכרגע עדיין לא סיכם בבית"ר ירושלים, יישאר, הירש יזום בעצמו שיחה ויבקש לעזוב. חיפה תעדיף להעביר אותו במסגרת עסקה עם קרית שמונה, לגבי אחד או יותר מהשחקנים שהוזכרו קודם לכן. נראה כי במועדון מתנים את שחרורו של הירש רק לקבוצה הצפונית, וזאת כדי לקדם את נושא הרכש.

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי. ברני ארדוב
ממשיך בחיפושים. רוני לוי/ברני ארדוב

במועדון טוענים כי נכון לאמש לא הוגשה עדיין הצעה על טאלב טואטחה. השחקן הוצע לקבוצות בטורקיה ופורטוגל. סוכניו בודקים גם אופציות נוספות. בקבוצה מאמינים שאוהד לויטה יוכל למלא בהצלחה את מקומו של ולדימיר סטויקוביץ', שהמריא לניתוח. "הוא הוכיח את עצמו בעבר, יש לו הזדמנות טובה להוכיח למה הוא שוער שני במועדון גדול", אמרו.

מכבי חיפה: טואטחה הוצע למועדונים בטורקיה ופורטוגל. שבחים לבניון. וגם: בקבוצה יודעים מי יהיה השלד לעתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully