וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: טואטחה הוצע למועדונים בטורקיה ופורטוגל. שבחים לבניון

18.1.2016 / 7:38

המגן נחוש לעזוב וגם אם יירכש המטרה היא להשאילו למוסקרון או לקבוצה אחרת. הירש נחוש לעזוב למרות התמיכה מלוי. הקפטן חזר לחייך, גורם: "הכל אפשרי לגביו בסוף העונה". וגם: בקבוצה יודעים מי יהיה השלד לעתיד

צילום מסך

יוסי בניון לא עוצר. עם מאזן של ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים של מכבי חיפה, הקפטן הפך לנושא המרכזי עליו מדברים במועדון. "כנראה שיש שקט והרבה צעירים מסביב הכל מסתדר. הוא מנהיג את הקבוצה בשקט, גם בזכות הכדורגל שלו. לא הרבה אנשים האמינו בתחילת העונה שהוא יחזור לעצמו", אמרו עליו במועדון אחרי הניצחון אתמול 0:2 על הפועל רעננה, במשחק אותו סיים עם שער ובישול.

בניון כבר קיבל החלטה כמעט סופית לגבי העונה הבאה, אך בחיפה טוענים כי "ביכולת הזאת, הכל אפשרי בסוף העונה". חיפה רוצה להחתים מנהל טכני ונראה כי בניון לא ישמש בתפקיד הזה (אלון חזן הוזכר כמועמד).

צפו בתקציר: מכבי חיפה ניצחה את הפועל רעננה 0:2

שכטר עשוי לעבור בשני לבית"ר, מכבי חיפה מסרבת לשחרר את הירש

יוסי בניון שחקן מכבי חיפה מול אריק ינקו שוער הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
בכושר נהדר. בניון/אדריאן הרבשטיין

בחיפה בטוחים כי נטע לביא, עטאא ג'אבר ואיסמעיל ריאן יוכלו להפוך לחלק מהשלד של מכבי חיפה בשנים הקרובות, אם כי זה עדיין לא מפחית מהתחושה של רוני לוי שהקבוצה זקוקה לקשר במרכז השדה. המאמן מחפש בכל מקרה גם מגן שמאלי (חן דילמוני ושמואל שיימן בין המועמדים כרגע) משום שסאן מנחם פצוע ולא ברור האם טאלב טואטחה יישאר. בנוסף, לוי היה רוצה לחזק את הקבוצה בשחקן התקפה (אופיר מזרחי). וובה בראון, כך עושה רושם, יעבור לבאר שבע ורק אם ההצעה תיפול חיפה תחזור לאפשרות הזאת.

שלושה נושאים עיקריים עומדים על סדר היום: ראשית, מעברו של טאלב טואטחה. המגן אמור לקבל הצעה בימים הקרובים כשנציגיו כבר עובדים עליה. ההערכה היא שאם טאלב יגיע למועדון גדול הוא יעבור בהשאלה לקבוצה אחרת, כשמוסקרון היא האופציה המרכזית, אפולון לימסול היא האופציה הפחות רצויה מבחינתו. מחירו של טואטחה מבחינת המועדון נע סביב 1-1.3 מיליון יורו. סוכן השחקנים פאלי רמאדני לא פוסל אפשרות שאם עד השבוע הבא השחקן לא יימכר, הוא ירכוש את כרטיס השחקן של טואטחה, כפי שעשה פעמים רבות פיני זהבי דרך החברה שלו, ואז ימכור אותו לקבוצה אחרת.

היעדים המרכזיים של המגן הם מפורטוגל (ספורטינג ליסבון) וטורקיה (סוכן שחקנים טורקי עניין את קבוצות גדולות כמו בשיקטאש, פנרבחצ'ה וקסימפאשה באפשרות לרכוש ולהשאיל אותו), אבל בחיפה ציינו ששום דבר עדיין לא סגור. "ברגע שנקבל הצעה מסודרת נחליט לגביו, וגם אז צריך לראות אם נגיע לסיכום בעניין המחיר", אמרו אתמול בחיפה. טואטחה עצמו נחוש לעזוב והבהיר זאת היטב לסוכניו וגם לרוני לוי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
עדיין מחפש חיזוק. לוי/אדריאן הרבשטיין

הנושא השני הוא סוגיית מעברו של איתי שכטר, שרוצה לעזוב היום לבית"ר ירושלים בהשאלה. "הכל שאלה של מחיר, כמה כסף טביב יהיה מוכן לשים. אם רוב החוזה ימומן, הוא ישוחרר לבית"ר", אמרו במועדון.

הנושא השלישי נוגע לשחר הירש. אתמול אמר רוני לוי שהחלוץ לא ישוחרר, אך לוואלה! ספורט נודע כי למרות הדקות שקיבל אתמול הירש נחוש לעזוב והיום תיערך פגישה בעניין במטרה לנסות ולקדם את ההעברה.

גליינור פלט שחקן מכבי חיפה מול אריק ינקו שוער הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
"חי את המשחק. זה טוב שיש לך שחקן כזה מאחוריך". פלט/אדריאן הרבשטיין

גליינור פלט הבקיע אתמול את שערו החמישי העונה ודיבר בסיום גם על היכולת הקבוצתית כשאמר: "אני מנסה לתת את הכל עבור הקבוצה, אנחנו רוצים לנצח בכל משחק ויש לעשות זאת שלב אחר שלב, אנחנו מנסים להשיג ניצחונות. כולם עובדים קשה באימונים, מדובר במכבי חיפה וזה היה ברור שאנחנו צריכים להציג כדורגל טוב יותר ולשחק כמו קבוצה וזה מה שקורה כעת".

על שילוב השחקנים הצעירים אמר ההולנדי: "יש להם גישה טובה, הם עובדים קשה מאוד באימונים. זה חשוב מאוד, השחקנים הצעירים פתוחים ורוצים ללמוד וזה דבר חיובי. הם דוגמה טובה לכל הקבוצה העובדה שהם נותנים את הכל זה מחייב את שאר השחקנים לתת את הכל באימונים". על יוסי בניון הוסיף: "הוא מדהים, גם באימונים וגם במשחקים, יוסי חי את המשחק. זה טוב שיש לך שחקן כזה מאחוריך ותמיד טוב ששחקן מהסוג של יוסי איתך בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully