וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר עשוי לעבור בשני לבית"ר, מכבי חיפה מסרבת לשחרר את הירש

17.1.2016 / 22:18

החלוץ שלא נכלל בסגל של מכבי חיפה בניצחון על הפועל רעננה, מתקרב לבירה. רוני לוי: "יש דיבור עם בית"ר, נראה מה יהיה". חיים סילבס המאוכזב: "ברוב שלבי המשחק לא היינו יריב"

one

מכבי חיפה עלתה הערב (ראשון) למקום החמישי בטבלת ליגת העל לראשונה העונה. הירוקים גברו 0:2 על הפועל רעננה משערים של יוסי בניון (11) וגליינור פלט (62) וכעת הם מרוחקים רק חמש נקודות מהמקום השלישי שמבטיח השתתפות באירופה. הקבוצה של רוני לוי הציגה יכולת טובה, נהנתה מ-50 דקות משחק מול 10 שחקנים וקיבלה הרבה סיבות לאופטימיות.

במכבי חיפה מסרבים לשחרר את שחר הירש וטוענים כי הם בונים על החלוץ מקצועית ולכן הוא צפוי להישאר. איתי שכטר עשוי לעבור כבר מחר לבית"ר ירושלים ובמועדון מעריכים שהעסקה תושלם. רוני לוי אמר על החלוץ: "איתי שחקן טוב, היו לנו שני חלוצים על הספסל וזה היה מספיק. יש דיבור בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה, יכול להיות שזה יתפתח, נמתין בסבלנות".

בניון עם שער רביעי בחמישה משחקים/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "כל משחק הוא חשוב, אבל זה היה מפתח כי הם היו מעלינו בטבלה. מסתכלים שלב אחרי שלב, הקבוצה עוברת הרבה תהפוכות, אנחנו משנים הרבה דברים, וכשמשנים ומעלים שחקנים צעירים, אלו שלבים קשים. צריך סבלנות ואני לא רץ קדימה".

על איתי שכטר אמר לוי: " לא נשחרר עוד חלוץ, אנחנו חייבם שיהיו לנו אפשרויות. אף פעם לא פשוט להביא בינואר שחקנים, בטח לא ישראלים. אני מעדיף צעירים מוכשרים מאשר זרים בינוניים. נחפש מישהו במקום דרניצ'יץ' ששוחרר".

על יוסי בניון אמר המאמן: "הוא הגיע למה שהוא הגיע, והוא מראה את הרעב כל פעם מחדש. הוא שיחק ביום רביעי והוא ידע שהוא היה צריך להכין את עצמו שוב למשחק הזה, זו דוגמא טובה לשאר השחקנים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ניצחה את הפועל רעננה 0:2

לכתבה המלאה
יוסי בניון שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
רוצה גביע. בניון/אדריאן הרבשטיין

יוסי בניון שכבש ארבעה שערים בחמשת המשחקים האחרונים אמר: "השערים שלי פחות חשובים, מה שחשוב זה שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. עברתי תקופה לא קלה, אבל צריך להמשיך לעבוד קשה. אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. המטרה המרכזית שלנו היא להיאבק על כרטיס לאירופה ויש את הגביע, שהוא תואר שאנחנו מאוד רוצים".

מאמן הפועל רעננה, חיים סילבס: "ברוב שלבי המשחק לא היינו יריב אמיתי, כשאתה מגיע למגרש כזה מול מכבי חיפה, צריך לעשות משחק מיוחד כדי לצאת עם נקודות. עשינו טעויות שהכניסו אותם למשחק, והיה כרטיס אדום שחירב את כל המשחק ואת הכל העמידה שלנו. לצערי מוקדם מדי לא היוונו יריב אמיתי. אמרתי לשחקנים באופן כללי שהיוצא מהכלל לא מעיד על הכלל, זה מרתון וריצה ארוכה, אף משחק לא דומה לקודמו. מקווים להוציא תואה טובה במשחק הבא. נעשה הכל כדי להתאושש, הפועל רעננה לא אמרה את המילה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully