וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקטע הרצף ההיסטורי של אולימפיאקוס בליגה היוונית

אחרי 17 ניצחונות רצופים מתחילת העונה, אולימפיאקוס נעצרה בכרתים עם 1:1 מול פלאטניאס. הקבוצה אומנם שברה שיא יווני, אבל רחוקה מהשיא האירופאי של כל הזמנים

שחקני אולימפיאקוס היוונית. AP
אכזבה נדירה. אולימפיאקוס/AP

הרצף הנדיר של אולימפיאקוס בליגה היוונית הסתיים אתמול (שני). לראשונה מאז חודש מאי שעבר, אלופת יוון אולימפיאקוס איבדה נקודות בליגה, ורצף אדיר של 17 ניצחונות מתחילת העונה נקטע. אולימפיאקוס החלה את העונה בצורה מושלמת, והשיגה את כל הנקודות עד עתה בפסגה בדרך להגנה על התואר, אבל אתמול הם סיימו בתיקו 1:1 מול פלאטניאס - קבוצה שלא ניצחה בליגה עד אמצע דצמבר.

לאונרדו ראמוס הארגנטינאי כבש לקבוצה מכרתים בדקה ה-35, כשהקפיץ מעל שני מגנים והכניע את השוער רוברטו, אבל קוסטס פורטוניס השווה בדקה ה-72 לקבוצה של מרקו סילבה. "מאוד שימח אותי לכבוש מול הקבוצה הטובה בליגה", אמר ראמוס בסיום. אולימפיאקוס, בדרכה לאליפות ה-43 בתולדותיה, עדיין מוליכה את הטבלה עם 52 נקודות מ-18 משחקים, ומקדימה בבטחה את א.א.ק אתונה, שיש לה 36 נקודות, ו-20 נקודות לפני היריבה המושבעת פנאתינייקוס.

17 הניצחונות הרצופים של אולימפיאקוס היו שיא יווני, אבל זה רחוק מאוד מהשיא האירופאי, בו מחזיקה בנפיקה הגדולה של 1972/73 שרשמה 29 ניצחונות רצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully