וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ארון שונפלד חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת

החלוץ היהודי-אמריקאי הסדיר את אזרחותו הישראלית ויצטרף בכפוף לקבלת טופס השחרור הבינלאומי: "אני כבר מרגיש בית חם". מאמן חדש יחתום בקרוב. מכנס מייעץ מקצועית לאוסידון

one

החלוץ היהודי-אמריקאי ארון שונפלד חתם היום (שלישי) עד תום העונה במכבי נתניה עם אופציה לעונה נוספת. ההסכם כולל סעיף שחרור בסך 750 אלף דולר. ארון, בן לקהילה היהודית של נאשוויל, הסדיר את נושא האזרחות הישראלית שלו ובכפוף לקבלת האישור הבינלאומי והעברתו בבקרה, יוכל לעמוד לרשות המועדון כבר בשבת.

"אני כבר מרגיש בנתניה בית חם", אמר שונפלד לאחר החתימה. "גדלתי במשפחה יהודית ציונית ותמיד רציתי לבוא ולשחק בישראל. מבחנתי לבוא לשחק עבור מועדון מפואר כל כך, עם מתקנים מרשימים כאלה, מהווה הגשמת חלום. אני נרגש לקראת ההופעה הראשונה. אני מודע ומודה למועדון על המאמצים הכבירים שנעשו על מנת להשלים את הליכי קבלת האזרחות הישראלית שלי וכעת חובת ההוכחה עלי".

בנתניה החליטו למנות מאמן ולא להישאר רק עם גיא צרפתי, שאמור להמשיך כעוזרו של המאמן החדש שזהותו תיקבע ב-24 השעות הקרובות. הקבוצה צריכה לשלם משכורות לשלומי דורה וראובן עטרף, מה שהקשה על מציאת מאמן חדש. יחד עם זאת, מנסה אוסידון למצוא את הפתרון הפיננסי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נרגש. שונפלד/מערכת וואלה, צילום מסך

יש לפחות שלושה מאמנים שהציעו את עצמם רק תמורת מענק הישארות והחלטה בעניין תתקבל על ידי אוסידון. גם האנגלי ג'ון גרגורי שעבד בעבר בארץ במ.ס. אשדוד ובאחי נצרת הוצע אתמול ומוכן להגיע בתנאים מאוד נוחים עבור נתניה.

החלוץ הברזילאי טיאגו סנטוס הסכים לעזוב את המועדון עם פיצוי של חצי משכורת בלבד. "סנטוס התנהג למופת", הסבירו בנתניה. "השחקן לא יכול לשחק העונה בשום מקום כי מכבי נתניה הייתה המועדון השלישי שלו והוא הסכים לבוא לקראת נתניה ולוותר על חוזהו תמורת פיצוי מינימלי".

בנוסף, נמסר מהמועדון: "חברי הדירקטוריון קיבלו החלטה להמשיך ולתמוך בדורון אוסידון כיו"ר הקבוצה ולסייע לו בתקופה הקשה בה מצויה הקבוצה. לאחר שהתבקש על ידי חברי הדירקטוריון ועל ידי ראש העיר הביע עודד מכנס את נכונותו להירתם בהתנדבות מלאה לטובת מכבי נתניה לסייע ולייעץ לאוסידון בכל הקשור להחלטות המקצועיות. חברי הדירקטוריון מייפים את כוחם של אוסידון ומכנס ברוח דברים זו והם ימשיכו ללוות ולסייע לקבוצה לאורך כל הדרך ובתקווה להגיע לימים טובים יותר למועדון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אוהדי מכבי נתניה. קובי אליהו
זועמים. אוהדי מכבי נתניה/קובי אליהו

בנושא אחר, אוהדי ארגון דאימונדס ארמי הוציא הודעה רשמית בנוגע למצב הקבוצה: "אוהדים יקרים, אנשים שמכבי נתניה יקרה לליבם וחובבי ספורט ומנהל תקין. בשבועות האחרונים מתעצמת מחאה כנגד הנהלת מועדון הכדורגל מכבי נתניה. מכיוון שהתקשורת מלאה בדיווחים מעוותים ומשמשת לא פעם כשופר של ההנהלה בראשותו של היו"ר דורון אוסידון, אנחנו מבקשים להבהיר כמה דברים בנוגע למחאה: אי אפשר להסתיר את הכישלון המקצועי של מכבי נתניה העונה. אך הכישלון המקצועי על המגרש הוא כקליפת השום לעומת הכשלים הניהוליים שמתגלים במועדון מיום ליום".

"זה בסדר לא לנצח, זה מובן שבספורט יש קבוצה מפסידה ואפילו בצורה מבישה לעיתים אבל מה שקורה במכבי נתניה השנה לא קשור למשחק שכולנו אוהבים ולא למועדון שכל כך חשוב לנו. מרגע המינוי של דורון אוסידון התקבלו אינספור החלטות שנויות במחלוקת ומקרים של התנהלות קלוקלת ושערוריתית. רק כדי לסבר את האוזן נזכיר כמה מהם: מחנה אימונים שמומן על ידי איש העסקים מני ויצמן שמעורב בניהול הפועל תל אביב, התנהגות לא נאותה של שחקנים ומאמן במחנה האימונים שגלשה לאלימות בלי שום תגובה של הנהלת המועדון, - בעיות משמעת בחדר ההלבשה שלא טופלו למרות הצהרות של היו"ר בתקשורת, שחרור שחקני בית באמתלה מקצועית והבאת תחליפים יקרים יותר שלא קיבלו הזדמנות וכבר שוחררו מהקבוצה".

"בנוסף, החתמת זרים בכושר משחק לקוי ששוחררו לאחר שבועיים, הסכם סודי, בניגוד לכללי המנהלת בין הנהלת המועדון להנהלת מכבי תל אביב לגבי אי שיתופו של המושאל גאל מרגוליס במשחקים בין הקבוצות (כפי שנחשף על ידי סוכן השחקן), מינוי עוזר מאמן למאמן שפוטר שבוע לאחר מכן (שלומי דורה), פיטורי ראובן עטר שבוע לאחר החתמת חמישה שחקנים חדשים, שחרור של שלושה שחקנים שבועיים לאחר החתמתם מבלי שקיבלו הזדמנות, בקיץ הקבוצה הייתה נקייה מחובות. כיום הגירעון מתקרב לחמישה מליון שקלים כשהמועדון לוקח על עצמו עוד ועוד התחייבויות כלכליות בעקבות הפארסה המקצועית (תשלום פיצויים למאמנים ושחקנים ששוחררו)".

דורון אוסידון יו"ר מכבי נתניה. קובי אליהו
האוהדים מאשימים. אוסידון/קובי אליהו

"קצרה היריעה מלהמשיך לפרט אך הכוונה ברורה. פרט להתנהלות על פני השטח שדי בה כדי להבין כמה נזק גורם היו"ר למועדון שהופקד בידיו על ידי ראש העיר מרים פיירברג יש לנו יסודות סבירים מאוד להאמין שהוא פועל שלא בתום לב בשיתוף עם גורמי עניין בכדורגל הישראלי אליהם הוא מקורב ואשר סייעו לו בקבלת התפקיד. היו"ר הצהיר לא פעם ולא פעמיים שהוא אוהד הפועל תל אביב ונמצא ב"יחסים טובים" עם רבים מבעלי תפקידים בעבר ובהווה מהמועדון האדום ומשתף עימם פעולה. כבר בחלון ההעברות הנוכחי הועבר שחקן בעל חוזה ארוך טווח מהפועל תל אביב למכבי נתניה כשהוא מוותר על חוזהו לטובת חוזה קצר במכבי נתניה שכבר הספיקה לשחרר אותו".

כמו כן היו"ר מינה מקורב שלו לדובר המועדון למרות שלא מדובר באדם עם ניסיון בתפקיד או עבר כלשהו באיזה כלי תקשורת (כנהוג במינויים מסוג אלו). מרגע שהחלה המחאה, במקום לענות לביקורת או לקחת אחריות מכל סוג שהיא, הנהלת המועדון עסוקה להסית נגד האוהדים ולטעון בכלי התקשורת שהם מונעים מאינטרסים ומופעלים על ידי גורמים שעבדו בעבר במועדון. בשיתוף פעולה עם המשטרה היא מנעה מארגון האוהדים להכניס לאצטדיון הקבוצה שלטים המביעים ביקורת לגיטימית בשפה נאותה כנגדה. היא מתנכלת לאוהדים ומאיימת לשלול מנויים של מי שמעורבים במחאה וכנגד אחד האוהדים הוגשה תלונה".

"ברצוננו להדגיש כי אנחנו אוהדי מכבי נתניה ופרט לטובת המועדון אנו לא רואים שום דבר לנגד עינינו. אנו קוראים ליו"ר להתפטר או לראש העיר לפטר אותו ולמנות הנהלה ראויה ונקיית כפיים, בעלת זיקה לקבוצה, יושר ויכולת ניהולית על מנת להוציא את הקבוצה ממצב הביש בו היא נמצאת. המטרה של הישרדות בליגת העל היא מטרה משנית, המטרה המרכזית היא שיקום המועדון מהריסותיו, השקעה חכמה במחלקת הנוער, התנהלות מקצועית ללא דופי ושיתוף פעולה של המועדון עם קהילת אוהדי מכבי נתניה. המחאה לא תפסיק עד שדורון אוסידון ימצא את עצמו מחוץ למועדון האהוב והחשוב הזה. למען מכבי נתניה. למען האוהדים. למען תרבות ספורט נקייה משחיתות ואינטרסים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully