וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגייבור מבהיר: "אשאר לפחות עד תום העונה, אין לי כוונה ללכת"

19.1.2016 / 6:41

קשר מכבי תל אביב הזים את השמועות על עזיבה אפשרית: "לא יכול לספר על ההצעות שהיו לי". על מזג האוויר: "בעכו לא הסכימו להרטיב את הדשא". בוס מרוצה מכך שאחרים מלבד זהבי כבשו, גרסיה ייבדק

one

במכבי תל אביב אספו אתמול שלוש נקודות חשובות בעכו (0:3), אבל מעבר לכך פיטר בוס לא יכול היה להיות מרוצה ממשחק הליגה השני שלו כמאמן הקבוצה. "אנחנו צריכים ויכולים לשחק הרבה יותר טוב", הודה אמש (שני) ההולנדי. "במחצית השנייה השתפרנו, אבל לא מספיק. הקצב שלנו היה מאוד איטי במשחק במיוחד כשממול היריבה שיחקה בעשרה שחקנים. לא הגענו למספיק מצבים בעיקר במחצית הראשונה. מצד שני, במזג אוויר כזה כשיש כאלה רוחות קשה לפתח משחק כדורגל טוב. לצערי גם המגרש לא היה רטוב ולכן הכדור היה מאוד קופצני והקשה על השחקנים".

ייתכן שהשחקנים הגיעו בתחושה שיהיה להם קל מול עכו?

"אני לא חושב. גם אני הייתי כדורגלן ואני יודע כמה קשה לפתח כדורגל טוב כשהרוחות כאלה חזקות וכשהדשא יבש לגמרי. הכי קל לי לשבת על הספסל ולהגיד: 'למה אתם לא משחקים יותר מהר?', אבל אני יודע כמה קשה לשלוט בכדור במצב הזה".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. יוסי ציפקיס
מרוצה מהתרומה של מי שאינו זהבי. בוס/יוסי ציפקיס

אם יש בכל זאת משהו שבוס יכול לקחת מהמשחק אמש זו העובדה שמכבי תל אביב גם יכולה לנצח בערב בו ערן זהבי לא מוצא את הרשת. טל בן חיים, נוסא איגייבור ושלומי אזולאי כבשו למכבי. בוס אמר על כך: "אני לא שמח בשביל ערן על כך שלא הבקיע, אבל זה בהחלט חשוב שגם שחקנים אחרים יכולים להבקיע. אני בטוח שערן יבקיע כבר במשחק הבא שלנו. החשיבות של ערן גדולה מאוד, גם כאשר הוא לא מבקיע".

גם נוסא איגייבור תירץ את המשחק של מכבי ברוחות ובעובדה שהמשטח לא היה רטוב. "המאמן רוצה שנשחק מהר, אבל איך אנחנו יכולים לשחק מהר על משטח כזה יבש? כל מסירה מקפיצה את הכדור על הדשא ולפעמים גם לא מביאה אותו למקום הנכון בגלל הרוח. ביקשנו לפני המשחק שירטיבו את הדשא, אבל זה היה בלתי אפשרי כנראה".

איגייבור טען בסיום המשחק כי השחקנים של מכבי תל אביב לא הקלו ראש במשחק: "ההכנה הייתה זהה לכל המשחקים וכבר בחדר ההלבשה דיברנו על כך שצריך להילחם. המאמן אמר לנו שלא נסתכל על היריבה ולא נגיד לעצמנו שזו רק הפועל עכו".

איגייבור הגיע אתמול להרבה מצבים. הקשר הסביר כי זה נבע מהדרישות של פיטר בוס. "המאמן מבקש שנהיה קרובים מאוד להתקפה ונהיה צמודים מאוד לחלק הקדמי ולכן במקרים כאלה נופלות יותר הזדמנויות להבקיע. אני אוהב את הסגנון הזה".
באשר לשמועות שנפוצו לאחרונה, לפיהן הוא בדרך לעזוב את מכבי תל אביב לקבוצה אחרת במערב אירופה, אמר הניגרי: "אין לי שום כוונה לעזוב את מכבי. אני לא יכול לספר על ההצעות שהיו לי. מה שחשוב הוא שאני שחקן מכבי ואני נשאר כאן עד סוף העונה ואולי מעבר לכך".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו 0:3

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, נוסא איגייבור, מול שחקן הפועל עכו, עדנאן זהירוביץ'. יוסי ציפקיס
שום כוונה לעזוב. איגייבור/יוסי ציפקיס

לאיגייבור שני חברים טובים מאוד בהפועל באר שבע. ג'ון אוגו וטוני וואקמה נמצאים איתו בקשר רציף לאורך השבוע. איגייבור יודע שתהיה לו תחרות גדולה מולם העונה. "לא יהיה לנו קל. באר שבע מאוד נחושה השנה וגם אם היא לא משחקת טוב, היא לוקחת את הנקודות. אנחנו צריכים לחשוב רק על עצמנו. אני משוכנע שבאר שבע תאבד נקודות בהמשך כי העונה עדיין מאוד ארוכה".

על זהבי אמר איגייבור: "ניסינו בסוף המשחק לחפש אותו כמה שיותר כדי שהוא יבקיע. היום לא היינו צריכים אותו כי הבקענו שלישייה, כך שאולי ערן שמר את השערים למשחקים הבאים בהם נצטרך אותו כמו תמיד. אני משוכנע שערן שמח בשבילנו שהבקענו ולא עצוב בשבילו שהוא לא הבקיע".

קרלוס גרסיה סיים את המשחק כבר בהפסקה אחרי התנגשות ראשים בינו לבין אליאור סיידר. הבלם ייבדק היום אחרי שספג מכה חזקה מאוד בארובת העין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully