וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: דפק את המכה

19.1.2016 / 7:00

קבוצת "דופק מכה" עלתה למקום הראשון בדירוג הכללי, אחרי שבמחזור שעבר זיכתה את אופיר מוצפי בפרס השבועי. מאיר טפירו ממשיך לשהות בצמרת, וגם מי השחקנים היעילים ביותר במחזור, מי הזוכה השבועי ומה קורה בצמרת ליגת החלומות VIP?

המחזור השלישי של ליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל בכדורסל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) עם סיום המחזור ה-16 בליגת העל. מי שניצב בראש הדירוג אחרי שלושה מחזורים הוא אופיר מוצפי עם קבוצת "דופק מכה" שהשיגה 172 נקודות השבוע ו-561 נקודות במצטבר. מוצפי אף זכה במחזור הקודם בפרס השבועי, והוא מוליך על המקומות השני והשלישי ב-19 ו-20 נקודות במצטבר. אגב, מאיר טפירו עם קבוצת הקיוסק ממשיך לשהות בצמרת הגבוהה, והוא מדורג במקום ה-13.

להרשמה לליגת החלומות

מאיר טפירו, מכבי קרית גת. קובי אליהו
במקום ה-13. טפירו/קובי אליהו

השחקנים המשתלמים ביותר במחזור השלישי היו פול דילייני ממכבי קרית גת וקמרון קלארק מעירוני נהריה שזיכו את מי שבחר בהם ב-39 נקודות מדד. את רשימת השחקנים היעילים ממשיכים סונדיאטה גיינס, הרכש החדש של עירוני נס ציונה, עם 35 נקודות, עמית שמחון שהפתיע עם 34, ודונטה סמית', שהיה המוביל במחזור הקודם, והפעם זיכה את מי שבחר בו ב-33 נקודות. אלאדה אמינו, עליו המליץ המומחה שלנו, שלומי פרי ממנהלת הליגה, השיג 30 נקודות.

בפרס השבועי, כדורסל של MOLTEN זוכה איתי פרידמן עם קבוצת "מכבי ביאליק דרום" שהשיג 211 נקודות, ועלה עד המקום החמישי הכללי. הוא בחר במצטיין המחזור - קמרון קלארק, כקפטן, ולצידו בצ'ארלס תומאס ויהוא אורלנד ממכבי אשדוד, רג'י באקנר וג'ון דיבלתומיאו ממכבי חיפה, אייזיק רוזפלט מהפועל חולון, רם אליאספור מהפועל אילת ומייקל אומה מעירוני נהריה. את הקבוצה אימן רמי הדר.

ומה קורה בליגת החלומות VIP? בן רייס, שבמחזור הקודם טיפס למקום הראשון מהתחתית, שמר על ההובלה, כשהשני, מאמן עירוני רמת גן רועי חגאי, צמצם את הפער ממנו והוא רק 5 נקודות מהפסגה. השניים אגב נמצאים במקום טוב בדירוג הכללי - מקומות 120 ו-155 בהתאמה. המנצח השבועי בליגת החלומות VIP הוא שלומי פרי עם 167 נקודות, והוא כרגע במקום השלישי. בתחתית אין שינוי, שון דניאל עדיין במקום האחרון עם 296 נקודות, מעליו שמעון אמסלם ויועד בית יוסף במקומות העשירי והתשיעי בהתאמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully