וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 19.1: אשלי קול שוחרר, סטיבן נייסמית' בנוריץ'

המגן בן ה-35 עזב את רומא וצפוי לחתום ב-MLS, הכנריות שילמו 8.5 מיליון ליש"ט לאברטון עבור החלוץ הסקוטי. ריאל מדריד קרובה לצרף ילד פלא מבוקה, והיכן עשויים להתאחד פפ ואלכסיס סאנצ'ס?

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מנצ'סטר יונייטד בליברפול

העברות

* אשלי קול שוחרר רשמית מרומא. המגן בן ה-35 צפוי לעבור ל-MLS בקרוב.

* נוריץ' החתימה את החלוץ סטיבן נייסמית', לאחר ששילמה 8.5 מיליון ליש"ט לאברטון עבור הסקוטי בן ה-29.

* סוטיריס ניניס, עד לא מזמן ילד הזהב של הכדורגל היווני, בסך הכול בן 25, שוחרר מפנאתינייקוס וחתם בשרלרואה הבלגית לשנה וחצי, עם אופציה לשנתיים נוספות.

* ארסנל הודיעה על הארכת חוזהו של נאצ'ו מונריאל. המגן הספרדי, שהצטרף לתותחנים ממלאגה בינואר 2013, חתם על חוזה ארוך טווח, אך לא צויין (כפי שארסנל תמיד עושה) לכמה זמן.

* קלאודיו בובו, החלוץ בן ה-27 שכיכב בגנגאן והצטרף בקיץ לליון, עזב את הקבוצה בה "הושפלתי מבחינה אנושית", לדבריו, והוצג רשמית בסלטה ויגו, שרכשה את כרטיסו תמורת כ-5 מיליון יורו והחתימה אותו לחמש שנים וחצי.

* יובנטוס רכשה את כרטיסו של רולאנדו מנדראגורה, ילד הפלא של גנואה, תמורת כ-7 מיליון יורו. הקשר בן ה-18, המשחק העונה כמושאל בפסקארה מהליגה השנייה, יסיים את תקופת ההשאלה בקיץ ואז יעבור רשמית לגברת הזקנה.

* גונסאלו חרה, האיש והאצבע, התיר את חוזהו במיינץ וחזר למולדתו צ'ילה, שם חתם רשמית באוניברסידד דה צ'ילה.

* החלוץ הקולומביאני ויקטור איברבו, 25, חזר למולדתו וחתם על חוזה באתלטיקו נסיונל, אחרי שהשתייך בחצי העונה האחרונה לווטפורד האנגלית כמושאל מקליארי. גם בקבוצת נעוריו הוא ישחק כמושאל.

* אריק יוהאנסון, בלמה השבדי בן ה-27 של גנט, עזב את הקבוצה לפני תום חוזהו וחתם לארבע שנים וחצי בקופנהאגן הדנית.

גונסאלו חארה מוצג באוניברסידד דה צ'ילה

שמועות

* "במארקה" המדרידאי מדווחים שטוטנהאם הציעה 30 מיליון יורו עבור ג'קסון מרטינס, החלוץ הקולומביאני שעבר הקיץ מפורטו לאתלטיקו מדריד.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד כבר מחפשת מחליף לדויד דה חאה שעשוי לעזוב עוד בחלון ההעברות הנוכחי לריאל מדריד וכבר סימנה את קספר שמייכל, שוערה של לסטר ובנו של פטר שמייכל, שוער העבר הדני האגדי של המועדון.

* בצרפת נחשף הסכם ההעברה של אנתוני מרסיאל ממונאקו למנצ'סטר יונייטד, לפיו התברר כי עלות רכישתו של החלוץ בן ה-19 היא כמעט 80 מיליון יורו. 50 מיליון שולמו בקיץ ועוד 30 מיליון הבנויים על בונוסים יועברו בשני תשלומים נוספים. בכך הפך מרסיאל רשמית לשחקן היקר בתולדות הכדורגל הצרפתי.

* על פי דיווחים בספרד, אתלטיקו מדריד מעוניינת להחזיר את החלוץ דייגו קוסטה לקבוצה מצ'לסי כבר בינואר הקרוב, לאור עונש ההחתמות שהוטל עליה לקראת שני החלונות הבאים.

* בספרד גם נטען כי אלכסיס סאנצ'ס יהיה מוכן לעזוב את ארסנל בקיץ לטובת מנצ'סטר סיטי, אם המאמן של הסיטיזנס אכן יהיה פפ גווארדיולה, שהדריך אותו בברצלונה.

* על פי "דיילי מייל", ברצלונה שלחה בשבת סקאוט למשחקה של אברטון כדי לעקוב אחר הבלם הצעיר ג'ון סטונס, אותו היא עשויה לנסות לרכוש בקיץ הקרוב.

* אלסיו צ'רצ'י, הקשר ההתקפי שלא הצליח להשתלב במילאן, צפוי לעבור בדיקות רפואיות בגנואה ולהצטרף לקבוצה כדי לעזור לסקורר לאונרדו פאבולטי.

* בצל חרם ההעברות החל מהקיץ הקרוב, מנסה ריאל מדריד לסגור את עסקת רודריגו בנטאקור, קשרה בן ה-18 של בוקה ג'וניורס. הבלאנקוס צפויים לשלם כ-7.7 מיליון ליש"ט עבור היהלום מאורוגוואי.

צפו בביצועיו:

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שברצלונה נתנה אור ירוק לסנדרו ומוניר לנהל מו"מ עם קבוצות אחרות. למרות זאת, השניים יעזבו אך ורק אם הקטלאנים ימצאו שחקן קדמי במקומם.

* מתברר כי אדריאן מוטו, שחזר לרומניה עם חוזה בטרגו מורש, לא יקבל משכורת עד חודש יוני בהסכמתו. "היו לי הצעות מיפן ואוסטרליה, אבל דחיתי את כולן על הסף. רציתי להישאר ברומניה כדי שאוכל לשחק ביורו".

מוניר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
בדרך החוצה. מוניר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully