וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "חטאב טוען שקיללתי אותו? שיחזור בו לפני שייצא מטומטם"

18.1.2016 / 21:57

קפטן מכבי תל אביב נשאל על התקרית עם עוביידה חטאב, שהורחק בדקה ה-5 לאחר שפגע בו ללא כדור: "טיפש, שלא יגיד שקיללתי. תלכו לטלוויזיה ותראו מה קרה". בוס: "בסך הכול אני די מרוצה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

צפו בתגובות המאמנים לאחר המשחק

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) את ניצחונה החמישי ברציפות בכל המסגרות, כשהביסה את הפועל עכו 0:3. הצהובים שיחקו מול עשרה שחקנים לאחר שעוביידה חטאב פגע בערן זהבי והורחק בדקה החמישית, טל בן חיים, נוסא איגייבור ושלומי אזולאי כבשו את השערים לזכות הצהובים. עדנאן זהירוביץ', שנפצע במהלך המשחק והוחלף, נלקח לבית החולים עם חשש לשבר ברגלו.

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, מול שחקן הפועל עכו, עוביידה חטאב. יוסי ציפקיס
"קללות? טיפש". זהבי/יוסי ציפקיס

בסיום המשחק נשאל זהבי על התקרית: "קריאות גזעניות? שיחזור בו. הוא יצא טיפש במשחק, שלא ייצא טיפש גם עם האמירות האלו. שלא יגיד שקיללתי. תלכו לטלוויזיה ותראו מה באמת קרה. שוב, שיחזור בו לפני שייצא מטומטם".

הקפטן התייחס גם למשחק: "אני חושב שהתנאים היו קשים, הייתה רוח חזקה אבל הכי חשוב שניצחנו. נכון, לא כבשתי, אבל כיף שאפשר לפרגן גם לאחרים".

"שיחקנו טוב בסך הכול", אמר פטר בוס. "לא היה קל, המחצית השנייה הייתה טובה יותר. אי אפשר לשנות הכול בשבוע. הייתי מרוצה מההופעה, אבל צריך לשחק בקצב גבוה יותר. אני לא יודע לגבי הפועל באר שבע, אני מרוכז רק בקבוצה שלי. יהיה צמוד עד הסוף וכל משחק חשוב. אני מרגיש טוב בישראל. אעבוד עם השחקנים שיש לי, יש כאן שחקנים טובים. לגבי רכש, זה תלוי בג'ורדי קרויף, לא בי".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל עכו 0:3

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. יוסי ציפקיס
מרוצה, יחסית. בוס/יוסי ציפקיס

ירון הוכנבוים אמר מנגד: "זה לא בלתי אפשרי לנצח את מכבי תל אביב. מי שראה את המשחק ראה שהיה שער לא חוקי בהתחלה, ושמכבי תל אביב לא הגיעה למצבים. בכדורגל הכול אפשרי, אבל מכבי היא אימפריה וקבוצה איכותית. אני צריך לראות שוב את המשחק כדי לראות אם הייתה באמת הרחקה, אני מאמין שהוא בעט בו, וזה חוסר אחריות, חבל. אני גאה בבחורים, הגנו טוב ולא היו הרבה איבודי כדור בהתאם למצב שנוצר. אלמלא השער והעבירה על זהירוביץ', היה 0:0 ואולי זה גם היה נגמר ככה. אי אפשר לדעת. אני לא בא להתבכיין, אם השופט שלם עם עצמו, שיבושם לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully