וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: פרנצ'סקו גווידולין מונה למאמנה החדש של סוונסי

האיטלקי הוותיק בן ה-60, שעזב את אודינזה ב-2014, מונה עד לתום העונה ויצפה בקבוצה במשחק נגד ווטפורד. היו"ר, יו גנ'קינס: "יש לו רקורד נהדר, מרוצים שהוא חתם, הניסיון שלו יתרום למועדון"

one

בווידאו: תקציר ההפסד האחרון של סוונסי לסנדרלנד

אחרי שפיטרה את גארי מונק אי שם בדצמבר, ונותרה עם אלן קרטיס עד לאחרונה, סוונסי מינתה היום (ראשון) מאמן חדש - פרנצ'סקו גווידולין. האיטלקי בן ה-60, שעזב את משרת האימון באודינזה בתחילת 2014 ושימש לאחרונה כיועץ מקצועי בצוות האימון הכללי של ג'מפאולו פוצו שמחזיק בשלוש קבוצות (אודינזה, גראנדה, ווטפורד), מגיע עד לתום העונה ויצפה במשחק של הקבוצה הערב נגד ווטפורד.

סוונסי, שנמצאת במקום ה-18 בלבד בפרמיירליג, ניצחה רק משחק אחד מ-12 האחרונים שלה בכל המסגרות, וסופרת שלושה הפסדים רצופים, כולל אחד מביש בגביע לאוקספורד יונייטד מהליגה הרביעית. כעת, אחרי שטענה שאלן קרטיס יעמוד על הקווים עד לסוף העונה, היא החליטה למנות את המאמן האיטלקי הוותיק. גווידולין אימן בעבר את פאלרמו, גנואה ופארמה, ומחוץ לאיטליה אימן את מונאקו.

יו"ר הברבורים, יו ג'נקינס, אמר על המינוי: "אנחנו מרוצים מאוד מכך שמינינו את פרנצ'סקו. הניסיון שלו יתרום רבות לקבוצה, יש לו רקורד נהדר. יש לו רצון ואמונה להתחרות ולנצח, והוא מהטובים שאיטליה מציעה. יש לו ידע נרחב והוא מכיר שחקנים מרחבי אירופה, וזה יעזור להכרה של הקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully