וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנו קלמון: "הציעו לי הרבה כסף כדי למכור משחק"

טניסאי העבר וקפטן נבחרת הדייויס של צרפת היה בין אלה שדיברו על החשדות למכירות משחקים. נברטילובה: "זה יהיה מכוער". סימון: "זה חסר תועלת". פדרר: "לענות על ספקולציות כאלה זה שטות"

ארנו קלמון טניסאי צרפתי. רויטרס
חשף סיפור מעניין. קלמון/רויטרס

בעולם הטניס מגיבים לפרסום ב-BBC וב-Buzzfeed על החשדות למכירות משחקים. היום (שני) הגיבו שחקנים רבים, עסקנים ופוליטיקאים בכל העולם לפרסום על החשדות החמורים.

אנדי מארי טניסאי בריטי. GettyImages
"כולם יודעים מה קורה". מארי/GettyImages

אנדי מארי צייץ מחדש את הציוץ של Buzzfeed ובכך נזכרו בראיון שנתן ל-BBC ב-2007 ובו אמר: "זה מאכזב מאוד עבור כל השחקנים, אבל כולם יודעים מה קורה. קשה להוכיח את זה. השחקנים יכולים לעשות את המיטב שלהם עד סוף המערכה, ואז להתחיל לעשות טעויות, שגיאות כפולות וכו'".

מרטינה נברטילובה צייצה: "החקירות חופשות ראיות לגבי שחקנים מהטופ העולמי שמוכרים משחקים, איזה בלאגן. זה הולך להיות מכוער". אחרי הניצחון שלו 4:6, 3:6, 3:6 מול פיליפ קולשרייבר, התייחס קיי נישיקורי לחשדות: "כן, זה מפתיע. לא ידעתי לגבי שום דבר. אני די מופתע, אבל אני מעולם לא הייתי מעורב בשום דבר כזה. אין לי מושג מה הולך".

סרינה וויליאמס אמרה: "כשאני משחקת, אני יכולה לענות רק לגבי עצמי. אני משחקת חזק מאוד וכל שחקנית שאני משחקת נגדה, אני מרגישה שהיא משחקת חזק נגדי. כספורטאית, אני עושה כל מה שאני יכולה כדי להיות לא רק מצוינת, אלא היסטורית. אם מכירות המשחקים האלה באמת קורות, אני לא יודעת כלום לגבי זה. אולי אני קצת בבועה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון, ביציאתו ממשכנו שבלונדון, נובמבר 2015. רויטרס
דוברו הוציא הודעה רשמית. דייויד קמרון/רויטרס

אלוף ארצות הברית לשעבר מארין צ'יליץ' אמר: "מעולם לא הייתי במצב כזה. גם אם הייתי, אז הייתי הולך ל-ATP וליחידת האתיקה בטניס. אני רחוק מאוד מהימורים למרות שזה פופולארי מאוד בקרואטיה. אני לא מהמר, זה רחוק מאוד ממני. יש לנו את יחידת האתיקה בטניס כבר הרבה שנים והשחקנים מודעים לזה. השחקנים מקבלים הוראות בנושא כל הזמן. אם אתה עושה את זה, יש סנקציות גדולות, אז אני לא חושב שמישהו שאוהב ספורט היה עושה את זה".

ז'יל סימון הוסיף: "זה חסר תועלת. להפיל פצצה כזו ולגרום לאנשים לדבר על זה, כאילו חיכו ליום הראשון של גרנד סלאם כדי להוציא את זה. אם למישהו יש ראיה, שיגיד את זה, ואז נהיה שמחים לדעת ולטפל בזה. אין הרבה מה להגיד כי אין בזה הרבה".

דוברו של ראש ממשלת בריטניה דייויד קמרון אמר: "זה מדאיג מאוד שענף ספורט נוסף עומד בפני האשמות כאלה. הדבר החשוב ביותר הוא שצעדים ינקטו בנושא ושהרשויות יטפלו בזה. הם צריכים לבנות את האמון בהם ואת הביטחון בהם מצד אלה שרוצים לדעת את האמת מאחורי ההאשמות".

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. AP
"רוצה לשמוע שמות". פדרר/AP

טניסאי העבר וקפטן נבחרת הדייויס של צרפת ארנו קלמון, שהגיע לגמר אליפות אוסטרליה ב-2001, הודה שהציעו לו סכום כסף משמעותי כדי להפסיד במהלך הקריירה שלו. "לפני כמה שנים ברוסיה שיחקתי איזה משחק, הגיע אלי אדם זר והציע לי סכום כסף משמעותי מאוד כדי להפסיד במשחק. הוא עזב בלי הצלחה".

רוג'ר פדרר אמר: "אני רוצה לשמוע שמות, אלה כאלה שטויות לענות על דבר שהוא ספקולציה טהורה. צריך לקחת את זה בשיא הרצינות. זו הרבה יותר שאלה של בחורים בחליפות, לא כאלה בבגדי ספורט".

נובאק דג'וקוביץ', שכבר דיבר בעבר על זה שהוצע לו סכום כסף כדי להפסיד בסיבוב הראשון בסט. פטרסבורג ב-2007, אמר: "הציעו לי כסף דרך כמה אנשים שעבדו איתי. כמובן שזרקנו את ההצעה הזו לכל הרוחות. זה אפילו לא הגיע אליי. מהידע שלי והמידע שלי לגבי מכירות משחקים, זה לא קורה ברמות הגבוהות, ככל הידוע לי. ברמות הצ'לנג'ר אולי כן, אולי לא. אבל אני לא רוצה מוסמך לדבר על זה, רק לתת את דעתי. יש ארגונים, רשויות, אנשים שמתעסקים בזה על בסיס יומי". הסרבי הוסיף: "אני לא חושב שיש צל מעל הספורט שלנו עכשיו. אין הוכחות אמיתיות או ראיות לגבי שחקנים פעילים. כל עוד זה כך, זו רק ספקולציה. אנחנו צריכים לשמור את זה כך".

כריס קרמוד, יושב ראש ה-ATP, אמר: "יש אפס סובלנות לנושא הזה, אנחנו לא שאננים, אלא דרוכים מאוד בנושא ואנחנו מודעים לכך שמדובר בבעיה קשה מאוד בכל ענפי הספורט, לא רק בטניס. כל המשחקים הם פוטנציאל של מכירות. לכן הוקמה בשנת 2008 יחידת האתיקה של הטניס ואנחנו דרוכים מאוד בנושא". על השאלה האם זה מטיל צל על אליפות אוסטרליה אמר קרמוד: "אנחנו משוכנעים שוועדת האתיקה תעשה מה שהיא יכולה כדי לפעול בנושא בצורה רצינית מאוד. אני חושב שאחרי הבדיקה, יראו שהטניס במקום טוב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully