וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא פנתה למכבי חיפה בנוגע לאיתי שכטר, טל איילה חתם

18.1.2016 / 13:57

הירוקים נכנסו למירוץ אחרי חלוץ מכבי חיפה ועשויים לקלוט את השחקן אם בית"ר ירושלים תרד ממנו. הקבוצה גיששה אצל קובי מויאל, אך לא תצרפו אחרי שהבינה שהוא לא כשיר. דג'אני הוצע, קשר מכבי נתניה חתם

one

בווידאו: הפועל כפר סבא מנצחת 0:1 את הפועל תל אביב

המירוץ אחרי איתי שכטר בעיצומו. הפועל כפר סבא פנתה היום (שני) למכבי חיפה במטרה לשאול את החלוץ עד לתום העונה. שכטר, שלא היה בסגל ב-0:2 על הפועל רעננה אמש, מבוקש גם בבית"ר ירושלים ובכל מקרה, לא נמצא בתוכניות של הירוקים.

הסיכוי ששכטר יגיע לכפ"ס יגדל רק אם בית"ר ירושלים תרד מהעניין, שאמור להיסגר לפה או לפה עוד היום. בכפר סבא מאוד מעוניינים בשחקן, ומאמינים שהוא יוכל לשדרג את החלק הקדמי של הקבוצה, לצידו של רן יצחק.

שכטר אינו השחקן היחיד של מכבי חיפה לגביו ביררו הכפר סבאים. הקבוצה גיששה לגבי האפשרות לצרף גם את קובי מויאל, אך ירדה מהעניין אחרי שהבינה שהוא לא כשיר. הגישוש לגבי מויאל נעשה אחרי שאביחי ידין ירד סופית מהפרק וחזר להפועל תל אביב.

בקבוצה מחפשים אחרי קשר אחורי, אם כי לא רוצים לשחרר אף אחד מהזרים ולכן מתמקדים בשוק הישראלי. קובי דג'אני ממ.ס. אשדוד הוצע לקבוצה, שעדיין שוקלת את העניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עובר לירוק. איילה/מערכת וואלה, צילום מסך

קשר מכבי נתניה, טל איילה, חתם בקבוצה. "אני שמח מאד שהוא מצטרף להפועל כפר סבא ואני בטוח שיוכל לעזור לנו להגשים את מטרותינו העונה", אמר הבעלים סתיו שחם. "טל הינו שחקן שסומן על ידנו כפוטנציאל כשרוני עוד בעונה שעברה עת ששיחק נגדנו בליגה הלאומית במדי מכבי קרית גת ואני שמח מאד שהצלחנו לצרפו אלינו".

"אני מאד שמח שטל מצטרף אלינו, אני מכיר את טל ואת הפוטנציאל שלו מזה מספר שנים", אמר מימר. "אני סמוך ובטוח שמההתקשרות הזאת גם הפועל כפר סבא וגם טל ירוויחו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully