וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: דודי סלע עלה לסיבוב השני

הישראלי (87 בעולם) ניצח 1:6, 3:6, 6:2, 2:6 את בנימין בקר הגרמני, המדורג במקום ה-101 בעולם תוך שעתיים בדיוק. בסיבוב הבא יפגוש את פרננדו ורדסקו, שגבר על רפאל נדאל

דודי סלע טניסאי ישראלי. רויטרס
ניצחון מרשים. סלע/רויטרס

דודי סלע עלה הבוקר (שלישי) לסיבוב השני באליפות אוסטרליה הפתוחה. המדורג 87 בעולם עשה את זה עם 1:6, 3:6, 6:2, 2:6 מול בנימין בקר הגרמני בן ה-34, המדורג במקום ה-101 בעולם. סלע נזקק לשעתיים על מנת להשלים את הניצחון השלישי שלו ברציפות ובסך הכול מול בקר הוותיק, כשבארבעת המפגשים שקדמו לכך הוא לא הצליח לנצח אפילו פעם אחת. סלע הבטיח לעצמו 41.5 אלף דולר.

בסיבוב הבא הוא יפגוש את פרננדו ורדסקו (המדורג 45 בעולם), שגבר על רפאל נדאל בחמש מערכות מותחות. סלע פגש את ורדסקו פעמיים בקריירה (במיאמי 2010 וניו הייבן 2008) והפסיד פעמיים בשתי מערכות.

seperator

המשחק נפתח בצורה הטובה ביותר שסלע היה יכול לחלום עליה, כשבקר לא היה בעניינים וסלע נזקק ל-21 דקות בלבד (!) כדי לנצח במערכה הראשונה 1:6. הישראלי הגיש מצוין, זכה ב-12 מ-12 הנקודות שלו בהגשה הראשונה, וסגר את הסיפור בקלילות באופן שאיפשר לו להמשיך את המומנטום אל המערכה השנייה, בה ניצח 3:6 בתוך 36 דקות.

הגרמני נראה מעט טוב יותר ואף ניצל את נקודת השבירה הראשונה שהשיג במשחק, אבל סלע ירה 16 ווינרים במערכה (לעומת 7 של יריבו), זכה בכל 11 הנקודות שלו כשעלה לרשת, והמשיך בדהירה שלו. אלא שבמערכה השלישית המצב התהפך, בקר החל להפגיז אייסים (5 במערכה), שבר פעמיים והחל להציג משחק אחראי יותר, שנתן לו ניצחון 2:6 במערכה בתוך 29 דקות והותיר אותו בתמונה.

המערכה הרביעית נפתחה בצורה מאוזנת וכל אחד מהטניסאית שמר על ההגשות שלו, אבל במשחקון השלישי סלע לא השכיל לשמור על יתרון 15:40, וסדרת טעויות לא מחויבות עלו לו בשבירה של בקר, שעלה ליתרון 1:2. אלא שסלע התעשת בזמן, ושבר מיד בחזרה ל-2:2. המשך המערכה היה שייך לסלע, ששייט בקלות בדרך ל-2:6 כשבקר נראה מותש ומרבה לבצע שגיאות לא מחויבות. סלע עולה לסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully