וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: מורן רוט נפצע בקרסול וייעדר לפחות כחודש מפעילות

18.1.2016 / 10:28

הפציעה הטורדנית של הגארד הותיק (33, 1.82) החמירה אחרי משחק הגביע נגד ראשון לציון והוא עלול להיעדר במקרה הרע גם כחודשיים. רשם 5.2 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק העונה

one

בווידאו: בני הרצליה מנצחת 71:73 את מכבי ראשון לציון

בני הרצליה תעלה הערב (שני, 19:45) למשחק החוץ נגד מכבי חיפה בידיעה שניצחון ישאיר אותם במקום השלישי, אליו טיפסו בתום משחקי המחזור ה-15. הקבוצה של מיקי גורקה תופיע למשחק ללא הגארד מורן רוט, שצפוי להעדר בחודש הקרוב לפחות. רוט סבל בתקופה האחרונה מפציעה טורדנית בקרסול, וברוב המשחקים זכה לדקות משחק מוגבלות, אם שיחק בכלל. במשחק הגביע נגד מכבי ראשון לציון לפני תשעה ימים עלה לשחק, אך חש בכאבים והפציעה החמירה. בהרצליה עדיין מחכים לקביעה סופית של תקופת הזמן בה ייאלץ רכז נבחרת ישראל לשעבר לשבת מחוץ לפרקט, אך ההערכות מדברות על תקופה של בין חודש לחודשיים.

רוט (33, 1.82) חתם הקיץ על חוזה לשנתיים בהרצליה, אך התקשה להכנס לעניינים בקבוצה והוא עומד על מספרים לא טובים של 5.2 נקודות ו-4.2 אסיסטים למשחק. בשלושת משחקי הליגה האחרונים שיחק רק 5.3 דקות בממוצע בשל הפציעה. משחקו הטוב ביותר העונה הגיע במחזור הראשון כשקלע 10 נקודות ו-11 אסיסטים בהפסד החוץ להפועל חולון.

שחקן בני הרצליה מורן רוט. ברני ארדוב
מכה לא פשוטה לגורקה. רוט/ברני ארדוב

הפציעה של רוט מגיעה בתזמון לא טוב עבור הרצליה, שאיבדה העונה את תום מעיין שקרע את הרצועה הצולבת. בקבוצה צירפו את הגארד הצעיר יפתח זיו ממכבי חיפה במקומו של מעיין ובשבועות האחרונים הוא החל להכנס לעניינים ולהראות טוב יותר. לצידו של זיו משחק סטיבן דניס, אחד השחקנים המשמעותיים בסגל של מיקי גורקה העונה. הרצליה פתחה את הליגה עם שלושה הפסדים רצופים, אך מאז ניצחה בתשעה מ-12 המשחקים שלה, וטיפסה עד למקום השלישי בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully