וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוא חזר: רוני אוסליבן זכה בטורניר המאסטרס, ומספר על התהליך שעבר

אחרי שמונה חודשים שבהם לא שיחק בטורניר בכיר, רוני רוקט הביס 1:10 את בארי הוקינס כדי להשלים זכייה שישית בטורניר: "אכלתי כמו חזיר מרוב לחץ. הוספתי עוצמה למשחק כדי להתמודד עם הצעירים"

שחקן הסנוקר רוני אוסאליבן. GettyImages
ועוד ידו נטויה. אוסליבן/GettyImages

רוני אוסליבן זכה אתמול (ראשון) בפעם השישית בטורניר המאסטרס, כשהביס 1:10 את בארי הוקינס בגמר הטורניר היוקרתי. הוקינס, המדורג 8 בעולם, זכה במשחקון הראשון, אבל לאחר מכן רוני רוקט השתלט על המשחק, כולל ברייק של 136, בדרך לזכייה. אוסליבן, שזכה באליפות העולם חמש פעמים ולא שיחק בטורניר בכיר מאז שהפסיד לסטוארט בינגהאם ברבע גמר אליפות העולם באפריל שעבר, השווה את שיא הזכיות במאסטרס (6, סטיבן הנדרי). הוא גם השווה את הניצחון הכי חד צדדי אי פעם במשחק גמר במאסטרס (סטיב דייויס גבר 0:9 על מייק האלט בגמר 1988).

אוסליבן בן ה-40, המדורג 6 בעולם, אמר אחרי חצי הגמר שהוא "נבוך" מהיכולת שלו, אבל אחרי הזכייה אמר: "אני שמח עד הירח. ידעתי שאני חייב להעלות את הרמה שלי. הצלחתי לעשות את זה ולהשתלט על הרגשות שלי. אני שמח ששיחקתי טוב כמו ששיחקתי. אני בדרך כלל לא מופתע כשאני זוכה בטורנירים, אבל הפעם אני מופתע שזכיתי אחרי שמונה חודשים בחוץ. העניין הוא לספק את הסחורה כשזה חשוב".

אוסליבן סיפר שהיה לחוץ לקראת הטורניר: "חזרתי שוב לעשן, רק בגלל הטורניר הזה. הפכתי לעצלן. התחלתי לאכול כמו חזיר ולא רצתי כבר שבועיים". כמו כן הסביר כיצד פיתח את המשחק שלו: "פשוט ניסיתי להמציא את עצמי מחדש מעט. הסתכלתי על השחקנים הצעירים שפורצים - ניל רוברטסון, ג'אד טראמפ, דינג ז'ונווי - והם פשוט שחקנים נהדרים, מכניסים כל כדור ושולטים במקל, שחקנים עם עוצמה. אני החלטתי שאם אני רוצה לאתגר את השחקנים האלה, אצטרך לשנות מעט את המשחק שלי, ולהוסיף לו עוד קצת כוח. אז כשאתה משחק על השחור כדאי לפתוח מעט את הכדורים, ולנצח את הפריים בביקור אחד על השולחן. זה עזר. המשחק מתקדם, ואתה צריך להתקדם איתו".

שחקן הסנוקר רוני אוסאליבן. GettyImages
שחקן הסנוקר רוני אוסאליבן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully