וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: מנצ'סטר סיטי מובילה במירוץ לרכישת אוקספורד

ילד הפלא של ווסטהאם מבוקש בכל הגדולות של הפרמיירליג. טיוטה בדרך לסין, אברטון מעוניינת בירמולנקו, נאפולי בעקבות סבאיוס. סלטיק החתימה את סביטצ'נקו, מוטו חזר לרומניה

רויטרס

בווידאו: הופעת הבכורה של ריס אוקספורד בפרמיירליג

העברות

* הקשר האחורי מאוריסיו, עזב את טרק גרוזני אחרי שש שנים ועבר לזניט סט. פטרסבורג. הברזילאי בן ה-27 חתם לחצי שנה במדי אלופת רוסיה.

* אדריאן מוטו חזר לרומניה וחתם בטרגו מורש. החלוץ בן ה-37 מקווה להרשים בחצי השנה הקגרובה ולקבל זימון ליורו 2016. הוא שיחק לפני כן בפונה סיטי מהליגה ההודית.

* השוער הבלגי בן ה-27, סימון מיניולה, שהגיע לליברפול ב-2013, ימשיך במועדון עד שנת 2021 לאחר שחתם על הארכת חוזה.

* סלטיק השלימה את רכישתו של אריק סביטצ'נקו ממיטיולנד הדנית. הבלם הדני (24) עבר תמורת 1.5 מיליון ליש"ט וחתם באלופה הסקוטית לארבע וחצי שנים.

* נוריץ' החתימה את הבלם השוויצרי של וולפסבורג, טימו קלוזה. הוא מצטרף בחוזה לשלוש שנים וחצי.

* המגן השמאלי יילה ואן דאם עבר מסטנדרד ליאז' ללוס אנג'לס גלאקסי. הבלגי בן ה-32 יחבור בעיר המלאכים לסטיבן ג'רארד, רובי קין וג'יובאני דוס סנטוס.

* אודינזה השאילה לניואל'ס אולד בויס את המגן השמאלי עמנואל אינסואה. הארגנטינאי בן ה-24 אמור לחזור לאודינה בקיץ.

שחקן דינמו קייב אנדריי ירמולנקו. קובי אליהו
בדרך למרסיסייד. ירמולנקו/קובי אליהו

* נאפולי מתעניינת בדני סבאיוס מבטיס. הקשר בן ה-20 נחשב לאחת מתגליות העונה בליגה הראשונה בספרד, אחרי שבעונה שעברה הוא שימש בורג חשוב בעלייה של בטיס מליגת המשנה.

* הבלם-קשר הצעיר של ווסטהאם, ריס אוקספורד, זוכה להתעניינות מצדן של כל הקבוצות הגדולות של אנגליה. אוקספורד בן ה-17 רשם העונה ארבע הופעות בפרמיירליג ומנצ'סטר סיטי נחשבת לקבוצה שמובילה במירוץ לרכישתו.

* קשר ניוקאסל, שייק טיוטה, קרוב לסיכום בשנחאיי שנהואה הסינית. המגפאייז אמורים לקבל תמורתו 5 מיליון ליש"ט.

* סטיבן נייסמית' אמור להשלים ביומיים הקרובים את המעבר שלו מאברטון לנוריץ' תמורת 8 מיליון ליש"ט. הטופיז ייעזרו בכסף הזה כדי לנסות לרכוש מדינמו קייב את אנדריי ירמולנקו.

* רדאמל פלקאו שלא הצליח להתאקלם בצ'לסי וגם סובל מפציעות חוזרות ונשנות, עשוי לחזור למונאקו ממנה הוא מושאל, ומיד להיות משוחרר ל-MLS. קולומבוס קרו מגלה בו עניין רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully