וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל קרפלס: "לא הרגשתי את הביטחון על המגרש בדקות שלי"

18.1.2016 / 7:18

אחרי פתיחת עונה לא טובה, הפורוורד של נס ציונה רשם שיא קריירה בניצחון על הפועל חולון: "אני שמח שעופר נותן לי את ההזדמנות ושאני לוקח אותה בשני ידיים". בראדלי: "לא נלחמנו"

one

עירוני נס ציונה רשמה אמש (ראשון) ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית, 80:87 על הפועל חולון. בעקבות הניצחון פתחה נס ציונה פער של שני משחקים וניצחון כפול על חולון, מה שנותן לקבוצה של עופר ברקוביץ' אוויר לנשימה ומאפשר לה להביט למעלה בניסיון להתברג לפלייאוף.

המצטיין במשחק היה הזר החדש סונדיאטה גיינס, שצלף 24 נקודות ב-7 מ-9 מחוץ לקשת, אליהן הוסיף 7 ריבאונדים. לקראת סיום המשחק נפצע הפורוורד טל דן כשהחליק על הפרקט, והוא סובל מכאבים באזור המפשעה. יחזקאל סקוורר לא התלבש בשל כאבים בשריר הירך האחורי, והוא צפוי לחזור להתאמן במהלך השבוע.

מלבד גיינס, המצטיין של נס ציונה אמש היה טל קרפלס, שרשם שיא קריירה של 15 נקודות ב-31 דקות משחק. "לא כל כך עניין אותנו על מי מדברים ועל מי לא, התרכזנו בעצמנו כל השבוע", סיפר הפורוורד שחזר העונה לכתומים אחרי שנתיים ברומניה, "אני חושב שעופר והוד הכינו אותנו בצורה מושלמת למשחק, ידענו כל מה שאנחנו צריכים לדעת. אני שמח שיצאנו עם ניצחון. זה היה משחק תחתית טהור, מי שמנצח עולה למעלה ומי שמפסיד הולך למטה".

על משחק השיא שלו, שהגיע אחרי פתיחת עונה לא טובה, אמר קרפלס: "אני שמח שעופר נותן לי את ההזדמנות ושאני לוקח אותה בשתי ידיים. אני עובד קשה, נותן הכול תמיד. לא הרגשתי את הביטחון על המגרש בדקות שלי, הייתי מגיע ולא ידעתי כמה אני משחק. בסיטואציה שאני נמצא בה עכשיו אני יודע שאני אהיה על המגרש ואני יודע שהוא ייתן לי את הביטחון. אני שמח שאנחנו משתלבים טוב".

גוני יזרעאלי הפועל חולון. קובי אליהו
עוד שבוע במקום האחרון. יזרעאלי והפועל חולון/קובי אליהו

הפועל חולון הסתבכה בצורה קשה כשרשמה את הפסדה ה-12 ב-16 מחזורים. הסגולים הגיעו למשחק עם הרגשה שניתן לעשות ניצחון ולצאת מהמקום האחרון, ואף קיבלו את שלומי הרוש בהופעת בכורה, אך לא היו קרובים לנס ציונה החל מהרבע השני. בקבוצה מקווים כי עם נחיתתו הלילה של הסנטר הסרבי איבן רדנוביץ' הם יחלו להראות טוב יותר, ויצליחו להיחלץ מהמקום הקשה אליו הגיעו.

"לא שיחקנו אגרסיבי מספיק, לא נלחמנו, במחצית הראשונה הם פתחו פער גדול וזה הקשה עלינו מאוד לחזור במחצית השנייה", סיכם ראמל בראדלי שקלע 21 נקודות, "בזמנים כאלו אי אפשר לעשות יותר מדי, רק לדאוג לעצמך. כולם בקבוצה שלנו צריכים לעשות מה שהם יכולים כדי לעזור לקבוצה. יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לא להפסיד כל כך הרבה".

חולון צפויה להשאיל בקרוב את אלון ספיר לאחת מקבוצות הליגה הלאומית שמעוניינות בו (אחת מהן היא הפועל באר שבע). שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא דודו שמריז, שלא מעוניין לרדת לליגה הלאומית בשלב הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully