וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארלס תומאס: "אתן לצביקה שרף את הלב שלי, את הכול"

18.1.2016 / 9:05

הפורוורד-סנטר של מכבי אשדוד הצטיין בניצחון על מכבי תל אביב וסיפר על היחסים עם המאמן: "כשאף אחד אחר לא רצה אותי, הוא רצה אותי". סוואן: "לא מופתע כי אני יודע כמה אנחנו טובים"

one

מכבי אשדוד רשמה אמש (ראשון) עוד פרק מכובד בהיסטוריה שלה כשגברה בביתה 86:96 על מכבי תל אביב, במה שהיה הניצחון השני שלה העונה על הקבוצה מיד אליהו. בעקבות הניצחון, אשדוד התקרבה לקבוצות שמאיימות על הצמרת הגבוהה והיא בעמדת זינוק מצוינת למקום השישי ששווה משחק בית נוסף בסיבוב השלישי. באשדוד חגגו במשך דקות ארוכות כשהמנצח הגדול הוא המאמן צביקה שרף, שעד העונה גבר על מכבי תל אביב פעמיים בלבד ב-35 משחקים, אבל בחודשים האחרונים הכפיל את כמות הניצחונות.

צ'ארלס תומאס שהצטיין עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים אמר בסיום: "לא הייתי אומר שמכבי תל אביב לא יכולה לנצח אותנו. המאמנים הכינו אותנו טוב מאוד ובאנו עם ביטחון. למכבי יש בעיה בפיק אנד רול וניצלנו את זה. צפיתי בכמה משחקים של מכבי והתכוננתי להרבה דברים, יש לנו מאמנים גדולים שהכינו אותנו להרבה דברים".

הפורוורד-סנטר של אשדוד סיפר בהתרגשות על מערכת היחסים שלו עם המאמן שרף: "צביקה הוא האיש שלי, יש לי הרבה כבוד אליו. כשאף אחד בליגת העל לא רצה אותי, הוא רצה אותי. אני אתן לו את הלב שלי, את הכול. הוא מוטיבטור והוא ישן ואוכל כדורסל. הוא לקח צ'אנס עם כולנו, עם הרבה מאוד שחקנים כאן. במחצית השנייה נאבקתי עם התכווצויות שרירים. הוא שאל אותי אם אני רוצה לחזור לפרקט וחזרתי. אני אתן בשבילו הכול".

לאייזיאה סוואן היה זה ניצחון שלישי ברציפות על מכבי תל אביב, לאחר שעשה זאת בעונה שעברה עם ראשון לציון. הגארד שקלע 18 נקודות סיכם: "זה היה ניצחון גדול. בסופו של יום רצינו את זה יותר. אני לא יכול לדבר בשביל מכבי תל אביב, היא קבוצה גדולה, היא תמיד הייתה קבוצה גדולה, אבל אני לא מופתע כי אני יודע כמה אנחנו טובים. ניצחנו את ירושלים, ניצחנו את מכבי פעמיים, וזה ימשיך לקרות אם נמשיך לבוא מוכנים".

אייזאה סוואן שחקן מכבי אשדוד מול סילבן לנדסברג שחקן מכב תל אביב. ברני ארדוב
ניצחון שלישי ברציפות על מכבי תל אביב. סוואן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully