וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קובי בלדב התפטר מהדירקטוריון: "אין שום סיבה להמשיך"

חבר הנהלת מכבי נתניה בעבר, שהיה חבר גם בדירקטוריון, החליט לעזוב את תפקידו, אך עדיין מאמין בדרכו של היו"ר דורון אוסידון להצעיד את הקבוצה קדימה: "אעזור לו במה שיצטרך, הוא עושה עבודה מצוינת"

one

העניינים במכבי נתניה מסרבים להירגע, והיום (שני), הודיע קובי בלדב ליו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון, כי הוא מתפטר מחברותו בדירקטוריון הקבוצה. גם איש העסקים והספונסר דב לנד, צפוי לעשות את אותו הצעד, ובסך הכל נראה כי הגוף שנקרא דירקטוריון מכבי נתניה, לא יהיה קיים עוד.

בלדב הסביר את הצעד שלו כשאמר לוואלה! ספורט: "התפטרתי מהדירקטוריון כי אני חושב שאין עוד טעם ואין שום ערך לגוף הזה. אני סומך את ידיי על דורון אוסידון, שעשה עבודה מצוינת עד עכשיו ושיקם את הקבוצה מבחינה כלכלית. אעזור לו בכל מה שהוא יבקש, ואני נמצא לצדו, אבל אין שום סיבה להמשיך ולשבת בגוף שלמעשה לא מקבל שום החלטה".

בלדב הוסיף: "אני מאוד מקווה שאוסידון לא יעזב את נתניה, אני חושב שהוא צריך להמשיך להוביל גם אם היא תרד לליגה הלאומית, היא כבר הייתה שם וחזרה לליגת העל. אני מבין שהוא נמצא תחת לחץ גדול ושהאוהדים מוחים נגדו, אבל גם אנחנו עברנו את זה בעבר וזה טבעו של מועדון כדורגל שלא מצליח, אז האוהדים תוקפים את העומד בראשו. אין שום סיבה שדורון ירים ידיים, וכולנו נעזור לו כדי שהוא יעבור את התקופה הזאת".

קובי בלדב מנהל מכבי נתניה. קובי אליהו
החליט לעזוב את תפקידו. בלדב/קובי אליהו

בפן המקצועי, מכבי נתניה שבה היום לפעילות אחרי שאתמול השחקנים קיבלו יום חופש והיו"ר דורון אוסידון לקח לעצמו פסק זמן של 24 שעות כדי להחליט מה לעשות נוכח ההפסד בשבת לבני יהודה. אמש הסתמן שאוסידון איתן בדעתו להמשיך בדרך אותה החל בקיץ, כאשר קיבל לידיו את זכויות הניהול של מכבי נתניה לחמש שנים. את היו"ר לא ניתן לפטר ונראה שכרגע על אף מחאות האוהדים והרצון של גורמים בעירייה לראות אדם אחר במקומו, הוא ימשיך בתפקידו ואף ינסה לעשות עוד מספר שינויים בכל הקשור לשחקנים.

החלוץ היהודי-אמריקאי ארון שונפלד חזר לתמונה אחרי שהתברר כי הוא יוכל להירשם כישראלי במהלך השבוע. מנגד, יתכן שהחלוץ הברזילאי טיאגו סנטוס ייחתך אחרי כשבועיים בלבד בקבוצה, ובמקומו יוחתם קשר הפועל תל אביב איסו לינגאנה. כבר היה על הכוונת של נתניה לפני חודש.

בדירקטוריון של מכבי נתניה ניסו אמש להתנער מאחריות בכל מה שקשור למהלכים שהתרחשו במועדון. בסביבתו של אוסידון לא אהבו זאת. "הדירקטוריון המליץ על פיטורי שלומי דורה ועל מינויו של ראובן עטר", אמרו בסביבת המועדון. "מרבית ההחלטות הן של דורון אוסידון, אבל לחברי הדירקטוריון היה משקל גדול במשחק הכיסאות של המאמנים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
איסו לינגאנה שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שוב עומד על הפרק. לינגאנה/ברני ארדוב

אוסידון שחילק לשחקנים את משכורות חודש דצמבר אמר להם: "אני לא מרים ידיים ואני מצפה שגם אתם תאמינו. הפועל עכו לימדה אותנו בעונה שעברה שאין דבר כזה בלתי אפשרי. אנחנו אחרי המחזור ה-19 ויש עוד 42 נקודות בקופה. אני רוצה שתלכו בתחושה שיש עדיין סיכוי. בכל מקרה חשוב לי שתשמרו אחד על השני ושתהיה פה המשפחתיות שתמיד איפיינה את מכבי נתניה. חדר ההלבשה הבריא זה הסיכוי היחיד שלנו".

תובע ההתאחדות הודיע היום שהקשר מילאן סמיליאניץ' יעמוד לדין בעקבות האירועים אחרי ההפסד לבני יהודה.

בנושא אחר, הקשר טל איילה שוחרר הבוקר מהמועדון בהסכמה הדדית של שני הצדדים וחתם בהפועל כפר סבא. בקבוצה הודיעו: "מועדון מכבי נתניה רוצה להודות לטל על תרומתו הרבה, ומאחל לשחקן הצלחה רבה בהמשך דרכו".

איילה אמר: "אני מודה לדורון שהיה בשבילי כמו אח גדול ותמך בי לכל אורך הדרך, ואני מאמין בכל ליבי שמועדון גדול כמו מכבי נתניה בהנהגתו של דורון אוסידון יעבור את התקופה הקשה וישאר בליגה".

באסיפה שהתקיימה הבוקר לפני האימון אמר איילה לשחקנים כי הוא אוהב אותם, מאחל להם הצלחה, ומאמין בהם שיצליחו לצאת מהמצב בו מצויה הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully