וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "צ'ך היה נהדר. היינו צריכים אותו והוא היה שם"

שוער התותחנים הצטיין ב-0:0 אצל סטוק סיטי. ונגר הוסיף: "סגנון המשחק לא היה אופייני לנו. למה אוהדי סטוק שרקו לי בוז? לא יודע, צריך לשאול אותם"

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. GettyImages
חזר לפסגה, אבל איבד נקודות. ז'ירו/GettyImages

אחרי עוד תיקו מאכזב, 0:0 נגד סטוק סיטי, ארסנל אמנם עלתה למחזור הראשון, אבל לא יכולה להיות מעודדת מהיכולת הכללית. פטר צ'ך נתן משחק גדול, כמו גם מקבילו, ג'ק באטלנד, והתותחנים יקוו להיראות טוב יותר בהמשך על מנת לא להחזיר את הנדנדה בצמרת. בריטניה סטדיום אף פעם לא האיר פנים לארסנל, שמתוך שמונה משחקים באצטדיון הזה, הפסידה חמש פעמים וניצחה רק פעם אחת.

ארסן ונגר אמר אחרי המשחק: "אולי היו לנו הזדמנויות טובות יותר. המשחק היה פיזי ובסך הכול היינו טובים. זה היה סגנון משחק לא אופייני לנו, הייתה לנו רוח והיינו פיזיים לאורך כל המשחק. בסופו של דבר, הראנו שאנחנו יכולים להילחם כדי בשביל התוצאה. היינו אולי פחות יצירתיים, אבל הלחימה הייתה בסדר בחלק הקדמי. אני מאמין שאוזיל יחזור כבר למשחק הבא".

על צ'ך: "היום הוא היה נהדר, אנחנו צריכים שחקן כמוהו לאורך השנה ובמשחקים כאלה. היינו צריכים אותו והוא היה שם. גם אם הוא לא טוב במשחק מסוים, במשחק אחרי זה הוא מחזיר על זה ונותן הופעה טובה. גם ג'ק באטלנד היה מצוין".

על שריקות הבוז שהוא קיבל מאוהדי המארחת: "אני חושב שהכל התחיל בגלל התקרית עם ראמזי. למה שרקו לי בוז? לא יודע, צריך לשאול אותם. בכל מקרה, אלו היו כנראה רק ארבעה אנשים ששרקו. זה לא מונע ממני לישון, אני יכול לחיות עם העובדה שכמה אנשים לא מרוצים".

מאמן סטוק סיטי, מארק יוז: "שמעתי שונגר הופתע מכך שהקבוצה שלי ניסתה לשחק מהאמצע, אני לא בטוח איזה משחק הוא ראה אם ככה. היינו קרובים לארסנל במשחק, הנענו את הכדור. לטעמי זה היה משחק בו שתי הקבוצות רצו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully