וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבק: "לא אדבר על ההרחקה, יש לנו בעיית אופי", שרף: "הגיע לנו לנצח"

מאמן מכבי תל אביב זעם אחרי ה-96:86 למכבי אשדוד: "הגישה שלנו לא מקובלת, מקל יוסיף פיזיות". מאמן המנצחת: "יש פחד שאתה מוביל מול מכבי, אך התעשתנו". וגם: הנתונים המדהימים של צביקה

ברני ארדוב

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי אשדוד על מכבי תל אביב

מכבי אשדוד גברה הערב (ראשון) 86:96 על מכבי תל אביב ורשמה ניצחון שני העונה על הצהובים. מלבד הניצחון הגדול של הקבוצה של צביקה שרף, מהמשחק הזה נזכור את ההרחקה של מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק, שפרץ למגרש, והתעמת עם השופט, ששלח אותו לחדרי ההלבשה.

סילבן לנדסברג מכבי תל אביב מול נאור שרון מכבי אשדוד. ברני ארדוב
הפתיע את כולם. שרון מול לנדסברג/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, ז'אן טבק אמר לאחר המשחק: "אני לא רוצה לדבר על ההרחקה שלי. אפילו לא דבר אחד. באנו בלי אנרגיות. לא מקובל שלא כיבדנו את היריב. הגישה שלנו למשחק לא מקובלת. יש לנו בעיה באופי של הקבוצה ובגאווה שלנו. זה לא מקובל, לפי מה שאני מכיר, כשמישהו מנצח אותך במגרש שלך, אתה בא למגרש שלהם ומנצח אותם".

"אני מכיר את גל מקל מהווידאו. אני צריך להכיר אותו יותר טוב ואני חושב שהוא יכול להביא אופי וגאווה לקבוצה. הוא יביא פיזיות, כשלא יכסחו אותנו בכל משחק בצורה פיזית", סיכם טבק.

מאמן מכבי אשדוד, צביקה שרף אמר לאחר המשחק: "אנחנו עובדים מאוד קשה. הפסדנו בזמן האחרון כמה משחקים שהובלנו בהם. ברור שכשאתה מוביל מול מכבי יש פחד, גם עשינו שגיאות לקראת הסוף אבל התעשתנו. הגיע לנו לנצח, שיחקנו יותר טוב. הם חסרו את דווין סמית'? אנחנו חסרנו את אור סולומון. מי שבא לראות את אשדוד נהנה. אנחנו יודעים שאנחנו לא הכי טובים בליגה, אבל אני רוצה שנהיה הקבוצה שנותנת הכי הרבה".

עד העונה, צביקה שרף עמד על מאזן היסטורי של 33:2 במפגשיו נגד מכבי תל אביב, אבל העונה הוא הכפיל את ניצחונותיו ועומד על 0:2. לראשונה אי פעם, שתי קבוצות בליגה עומדות על 0:2 מול מכבי בליגה (ירושלים ואשדוד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully