וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הביסה 0:3 את הפועל ירושלים ועלתה לחצי גמר גביע המדינה

הצהובים לא התקשו מול הקבוצה שהודיעה בבוקר על הפסקת פעילותה בעקבות הפסקת מימון מהעירייה, אך עלתה למגרש וחטפה תבוסה. גומז ז'וארס הוביל את הצהובים, שיפגשו את הפועל כפ"ס

אוהדי מכבי תל אביב כדורעף. אדריאן הרבשטיין
חגגו עליה. אוהדי מכבי תל אביב בכדורעף/אדריאן הרבשטיין

תמונת חצאי גמר גביע המדינה בכדורעף הושלמה הערב (ראשון) לאחר שמכבי תל אביב גברה באולמה הביתי על הפועל ירושלים עם 0:3 חלק. בבוקר המשחק היה חשש כי המשחק לא יתקיים לאור הודעתה של הפועל ירושלים על הפסקת פעילות בעקבות כוונתה של עיריית ירושלים לקצץ 42 אחוזים מתקציב התמיכה במועדון, אך לבסוף, הירושלמים עלו למגרש וספגו תבוסה. בימים האחרונים מתנהלים מגיעים עם נציגי העירייה במטרה להביא לביטול הגזירה ולאור זאת, החליטו בקבוצה להתייצב למשחק.

המשחק היה חד-צדדי כשירושלים הופיעה בהרכב חסר וללא המוסר הפצוע יוסי בן נון. טארל בראמוול שותף למרות פציעה בגיד אכילס. אדם סומה ההונגרי הוביל את ירושלים עם 17 נקודות. מכבי תל אביב שלטה בכל הגזרות ונהנתה מ-17 נקודות של גומז ז'וארס, 14 של ואלדיר סיקוארה וגם 9 של יוחאי דדון. בחצי הגמר תפגוש מחזיקת הגביע לשנת 2012 את הפועל כפר סבא שניצחה בשבוע שעבר את אליצור הוד השרון. חצי הגמר השני יפגיש את הפועל מטה אשר/עכו הדאבליסטית עם הפתעת הגביע ק.ק. תל אביב.

חצאי גמר גביע המדינה לגברים יתקיימו ביום רביעי ה-3 בפברואר בהיכל הספורט ע"ש רלף קליין באבן יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully