וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "גיינס נתן הופעה מדהימה", דן שמיר: "אין תירוצים"

17.1.2016 / 21:50

מאמן עירוני נס ציונה מחמיא לשחקניו ומרוצה מהמאמץ שהשקיעו בהיעדר האחרים החסרים. מאמן הפועל חולון לא מחפש אשמים. הזר החדש של נס ציונה, סנדיאטה גיינס: "היו שלושה ימים קשים, אבל באתי עם פוקוס למשחק"

one

בווידאו: תקציר הניצחון של נס ציונה על הפועל חולון

דווקא אחרי הניצחון החשוב על מכבי ראשון לציון, הפועל חולון שבה להפסיד היום (ראשון), כשנכנעה בביתה 87:80 לעירוני נס ציונה. האורחת, שהציגה את הזר החדש סנדיאטה גיינס שהרשים עם 24 נקודות (7/9 לשלוש), חזרה למסלול הניצחונות מבחינתה אחרי התבוסה הכואבת להפועל ירושלים.

סונדיאטה גיינס עירוני נס ציונה. קובי אליהו
הגיע למשחק אחרי שלושה ימים קשים. גיינס/קובי אליהו

סונדיאטה גיינס, שהצטיין במשחק: "אלה היו שלושה ימים קשים בשבילי, איבדתי את המזוודה שלי, לא ישנתי מספיק, אבל באתי למשחק עם פוקוס וניסיתי להוביל את הקבוצה לניצחון. המאמן קיבל הצצה קטנה על איך שאני יכול לשחק על בסיס קבוע, אני שמח שהוא נתן לי את הצ'אנס והראה ביטחון בי. הדבר הכי חשוב היה להשיג את הניצחו".

על השוואת המשחק לסל ניצחון שלו ב-NBA: "קלעתי הרבה זריקות גדולות היום, אבל ה-NBA זה ה-NBA והליגה הישראלית היא הליגה הישראלית. הפוקוס שלי הוא על נס ציונה ואני רוצה לנסות להוביל את הקבוצה לפלייאוף".

המאמן המנצח, עופר ברקוביץ': "נפלנו באיזשהו פח אחרי כמה משחקים טובים, הרגשנו יותר טוב, ואז באה הפועל ירושלים והביכה אותנו. זה ערער אותנו, אבל אם היינו לוקחים את המשחק הזה בפרופורציה הנכונה, אולי היה לוקח לנו פחות זמן להבטיח את הניצחון. קרו כמה דברים, אנחנו מתמודדים עם פציעות, יחזקאל (סקוורר) לא שיחק שנייה ולא התאמן כל השבוע, אנחנו מנסים לתמרן. קיבלנו שחקן לפני שלושה ימים והוא עשה פה הופעה מדהימה, ציפיתי לשחקן טוב, אבל לא ציפיתי לכזאת הופעה, ואני שמח שהוא היה שם בגדול".

ברקוביץ' המשיך: "אסקה עשה היום עבודה מצוינת, הגנה קבוצתית, יובל חגג ברית מילה לבן הבכור שלו, זה היה לא קל והוא החזיק יפה. היה פה מאמץ קבוצתי. מדהים שניצחנו והובלנו בבטחה לאורך כל המשחק, אחרי שהשארנו פה 16 נקודות על הקו. 12 מ-28 לא ראיתי ולא ציפיתי. זה נתון שנוכל לשנות. הייתה יותר שליטה במשחק שלנו, העזרה ליד יובל הייתה יוצאת מן הכלל. זה עשה את ההבדל ששלטנו בקצב ועשינו את הדברים שרצינו לעשות".

עופר ברקוביץ' מאמן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
מרוצה מהמאמץ הקבוצתי. ברקוביץ'/קובי אליהו

דן שמיר: "זה היה נראה שונה מיום שני, היינו מאוד לא אגרסיביים במחצית הראשונה, בעיקר בהגנה. הם עשו כמה זריקות מבחוץ, 12 בחצי הראשון, אבל זה התבטא באחוזים בצבע, בריבאונד ההתקפה ובכדורים החופשיים. זה הכניס אותנו למקום של לטפס על הר, ואין תירוצים, אסור שזה יקרה. ברור שיש שחקנים שחושבים שהם צריכים להגן על עצמם כדי שהם ישארו במשחק וכן הלאה, אבל אין תירוץ לזה שהיינו כל כך לא אגרסיביים בהתחלה. ניסינו לחזור, גם כשעשינו כמה דברים טובים זה לא הספיק".

שמיר המשיך: "אני לא מטיל ספק בהבנה של השחקנים שלנו את המצב. הם מאוד רוצים, אבל לא הצלחנו. אולי התאמנו חזק מדי, אבל זה לא היה המצב במהלך השבוע. יש הסברים מקצועיים אבל זה היה לא טוב. אמנם יש לנו עכשיו שישה גארדים, שישה שחקנים בעמדות 1-3, אבל שולמן שהיה חולה בשבוע שעבר לא היה היום כל כך בתוכניות כי הוא לא היה מוכן מנטלית, הוא לא התאמן כל השבוע. שלומי התאמן איתנו שני אימונים. שחקנים צריכים להחליף דיסק ולהיות מוכנים לשחק 12-13 דקות בימים מסוימים. זאת הסיטואציה של שישה גארדים".

על עזיבת שחקנים שצפויה: "אם דודו ואלון ישארו או לא, זו שאלה של מועדון, יש פה גם את השיקולים של הקבוצה, גם את השיקולים של השחקנים וגם את המילה שלי. אני לא חושב שהמאמן צריך להחליט על זה. ברגע שהחלטנו להביא וספרנו שישה שחקנים בלעדיהם, אז במתמטיקה של הדקות אי אפשר לתפוס יותר משישה שחקנים בעמדות הללו. מה נעשה, נדע בהמשך".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
יודע שהקבוצה שלא לא נראתה טוב. שמיר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully