וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר ב-NBA: מת'יו דלבדובה נבחר לשחקן המלוכלך ביותר בליגה

גארד קליבלנד, שהיה אחראי בפלייאוף של העונה שעברה לפציעתו של קורבר וגרם לפרובוקציות מול הורפורד וגיבסון, נבחר בגדול. "דלי מלוכלך ועובר את הגבול", אמר שחקן. מאמן: "הכי מלוכלך שיש"

מת'יו דלאבדובה שחקן קליבלנד (למטה) מול אל הורפורד שחקן אטלנטה. AP
דלבדובה מול הורפורד/AP

גארד קליבלנד מת'יו דלבדובה נבחר לשחקן המלוכלך ביותר ב-NBA, בסקר שערך לוס אנג'לס טיימס בקרב מאמנים, עוזרי מאמנים ושחקנים בליגה הטובה בעולם. כזכור, בעונה שעברה האוסטרלי התגלגל על רגלו של קייל קורבר מאטלנטה בסדרת גמר המזרח ופצע אותו, מה שגמר את העונה של הקלע.

בנוסף, דלבדובה היה קרוב לפצוע באותה הצורה בדיוק גם את אל הורפורד באותה הסדרה כשגלש לרגליו בצורה זהה. כמו כן, גארד קליבלנד נעל באמצעות שתי רגליו את רגלו של טאג' גיבסון משיקגו במהלך משחק בחצי גמר הפלייאוף בעונה שעברה. גיבסון השתחרר מהנעילה הלא ספורטיבית הזו עם ספק בעיטה, ספק ניסיון השתחררות וקיבל עבירה טכנית והרחקה.

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט (ימין) מתיו דלבדובה (שמאל). AP
דלבדובה ובלאט/AP

בסקר של לוס אנג'לס טייסמ לקחו חלק 24 אנשים, שהצביעו על השחקן המלוכלך ביותר בליגה. חלק מהם הצביעו על יותר משחקן אחד. דלבדובה נבחר ובגדול במקום הראשון עם 13 קולות, כשאחריו סטיבן אדאמס עם מאוקלהומה סיטי עם שבעה קולות. אנדרו בוגוט מגולדן סטייט קיבל חמש קולות, מאט בארנס ממפיס עם ארבעה וסרג' איבקה מ-OKC עם שני קולות.

"וואו, דלי ובוגוט הם מאוסטרליה", אמר שחקן מהמזרח שנטל חלק בהצבעה, "מה לגבי זה? דלי הוא מלוכלך והוא גם עובר את הגבול. אני לא חושב שהמצב אצל בוגוט קרוב. דלבדובה הוא באמת פרוע ומחוץ לשליטה". מאמן מהמערב אמר: "דלבדובה הכי מלוכלך שיש. ברגע שאתה פוגע באנשים, זה ממש לא בסדר". מאמן נוסף מהמזרח אמר: "הוא היה מלוכלך מאוד בפלייאוף, הוא שבר את הרגל של קייל קורבר, תפס את שתי הרגליים של אל הורפורד וגרם להם להיות מורחקים מהמשחקים אחרי שהגיבו".

עוזר מאמן ותיק מהמזרח ניסה להגן עליו מעט כשאמר: "הוא לא מלוכלך, הוא משחק חזק. אנשים מתלוננים על שחקנים ואומרים שהם משחקים מלוכלך כי הם לא רוצים לשחק מול שחקנים שמשחקים חזק. לכן, אם שחקן משחק חזק, הוא מלוכלך. הוא לא מלוכלך, הוא משחק חזק. אנשים שופטים אותו על מה שהוא עשה לקורבר בפלייאוף, אני חושב שזה היה שיפוט לא נכון שלו". מאמן צעיר במזרח הסכים ואמר: "הדברים שהוא עושה לא מכוונים, הוא פשוט מגושם קצת לפעמים. הוא לא כמו ג'ון סטוקטון, שהיה מחושב מאוד. דלאבדובה מלוכלך, אבל לא בכוונה. הוא לא יכול לעצור את עצמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully