וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייל שוב נפצע, ריאל מדריד עם פתיחת המשחק הטובה ביותר מזה 60 שנה

הוולשי הוחלף ב-1:5 על חיחון אחרי שנפצע בשריר התאומים בפעם השישית מאז שהצטרף לקבוצה. הפגיעה של בנזמה כנראה לא חמורה. השלישייה הראשונה הייתה המהירה ביותר מאז ינואר 1956

one

ב-15 בינואר 1956 ריאל מדריד אירחה את סלטה ויגו והביסה אותה 3:8. אלפרדו די סטפנו, קסטאניו והקטור ריאל קבעו אז 0:3 בדקות 4-10 . הערב (ראשון) גארת' בייל (7), כריסטיאנו רונאלדו (9) וקארים בנזמה (12) כבשו שלישייה ב-1:5 על ספורטינג חיחון וה-0:3 עד הדקה ה-12 הוא המהיר ביותר מאז אותו משחק לפני 60 שנה ויומיים.

עד המחצית ריאל כבר הוליכה 0:5 וזינדין זידאן עם שני ניצחונות כמאמן ראשי והפרש שערים 1:10. לוח הזמנים של הבלאנקוס יזמן לכוכב העבר הצרפתי עוד כמה משחקים לא קשים על הנייר, ובינתיים הוא והשחקנים שלו יכולים להביט קצת קדימה, לשבועיים האחרונים של פברואר, אז הם יפגשו את רומא בשמינית גמר ליגת האלופות ואת אתלטיקו מדריד בליגה.

לצד שביעות הרצון מהניצחון הקליל, בריאל מדריד בוודאי ישנה דאגה ממצבו של גארת' בייל. הוולשי נפצע בדקה ה-44, משך דקה נוספת, אבל הוחלף במחצית. זו הפעם השביעית שבייל שנפצע בשנתיים וחצי שחלפו מאז שהוא הגיע לריאל מדריד והפעם השישית בה הוא סובל מפציעה בשריר התאומים - אם כי בכל הפעמים הקודמות זה היה ברגל שמאל והפעם ברגל ימין.

מאז שנחת בבירת ספרד, בייל החסיר 20 משחקים בגלל פציעות ונראה שעכשיו הוא יפספס עוד כמה. הוולשי יעבור בדיקות שתוצאותיהן תתקבלנה ביום שלישי, ואחריהן בריאל מדריד יהיו יותר חכמים בנוגע לזמן ההיעדרות שלו.

גם קארים בנזמה נפצע במשחק אחרי שהוא ספג בעיטה דווקא מחאמס רודריגס. החלוץ שנפגע בקרסול, הוחלף בצורה מידית על ידי מאתיה קובאצ'יץ', אבל כרגע נראה שהוא סובל מחבלה ויוכל לחזור לפעילות כבר בימים הקרובים.

גארת' בייל ריאל מדריד עם כריסטיאנו רונאלדו. Denis Doyle, GettyImages
הפעם ברגל ימין. בייל/GettyImages, Denis Doyle

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully