וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל: "ליברפול מועדון נהדר, ניצחתי אותם בכל משחק מאז שהגעתי". צפו בתקציר

מאמן יונייטד עקץ את המרסיסיידרס אחרי ה-0:1 הדחוק: "דה חאה לא עשה יותר מדי". רוני: "לא ידעתי שאני קרוב לשיא, ניצחון חשוב למועדון". דאגה לגבי יאנג. וגם: צפו בג'ונס חוגג ביציע ובמיטב הממים

one

מנצ'סטר יונייטד השיגה היום (ראשון) ניצחון ענק על היריבה הגדולה שלה ביותר כשגברה 0:1 על ליברפול באנפילד. המרסיסיידרס שלטו לאורך שלבי המשחק, אך שער של ויין רוני בדקה ה-78 הכריע את המשחק והכניס את קפטן מנצ'סטר יונייטד לדפי ההיסטוריה.

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד. Alex Livesey, GettyImages
שיא הסיטורי/GettyImages, Alex Livesey

רוני הבקיע 176 שערים במדי מנצ'סטר יונייטד, יותר מכל שחקן פרמיירליג במדי קבוצה אחת בהיסטוריה. רוני עבר את תיירי הנרי עם 175 שערים במדי ארסנל.

"זה משחק עם חשיבות גדול ללא קשר למיקום של הקבוצות", אמר רוני, "זה חשוב למועדון ולאוהדים והיינו צריכים את הניצחון. לא ידעתי שאני קרוב לשיא הזה, אבל אני שמח שקבעתי אותו. הכי חשוב שכבשתי את שער הניצחון, לא הבקעתי הרבה זמן באנפילד".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
לואי ואן חאל מאמן מנ'צסטר יונייטד. GettyImages
יודע לעקוץ. ואן חאל/GettyImages

דויד דה חאה, שזכה באיש המשחק, אמר: "היו להם לא מעט הזדמנויות, אך אז הגיע הגול של ויין ואני שמח שעשינו את זה. זה נותן לנו המון ביטחון ואני מקווה שנצליח להשיג שלושה או ארבעה ניצחונות רצופים".

המאמן, לואי ואן חאל, החליט לעקוץ את היריבה: "ליברפול מועדון נהדר, ואני אומר את זה כי ניצחתי כל משחק נגדם מאז שהגעתי לפה. עשינו צעד בכיוון הנכון, זה טוב עבור המועדון והקהל. אני לא חושב שדויד דה חאה עשה יותר מדי, הוא עצור שניים או שלושה כדורים. הוא משחק טוב מאוד, אבל אי אפשר להגיד שהוא היה יוצא דופן היום".

בנושא אחר, אשלי יאנג, שנפצע בדקה ה-42 והוחלף על ידי קמרון בורת'וויק ג'קסון, סובל ממתיחה בשריר בברכו ויעבור בדיקה בימים הקרובים. יאנג עלול להיעדר מספר שבועות לפי הערכה ראשונית.

פיל ג'ונס חוגג ביציע

רוני חוזר מהקבר להציל את ואן חאל

גם מרקוס רוחו חוגג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully