וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סנט אטיין ניצחה את ליון בדרבי, מונאקו חזרה למקום השני

חלוץ הרכש אלכסנדר סודרלונד חגג שער בכורה והעניק לירוקים 0:1 יקר בדרבי, בדרך למקום החמישי. ז'ואאו מוטיניו כבש ובישל ב-0:2 של מונאקו על לוריין, מארסיי ניצחה 1:3 בחוץ את קון

שחקני סנט אטיין חוגגים עם אלכסנדר סודרלונד (שני מימין). רויטרס
גיבור הדרבי. אלכסנדר סודרלונד חוגג עם החברים/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם הדרבי המרתק בו ניצחה סנט אטיין 0:1 את ליון והתקדמה למקום החמישי. עוד לפני כן, מונאקו עלתה למקום השני בזכות 0:2 בלוריין, וגם מארסיי ניצחה בחוץ, 1:3 בקון.

אלכסנדר לקאזט שחקן ליון לפני סטפן רופייה שוער סנט אטיין. רויטרס
מנע מסנט אטיין ספיגה במחצית הראשונה. סטפן רופייה מול אלכסנדר לקאזט/רויטרס

סנט אטיין - ליון 0:1

בשנה שעברה ניצחו הירוקים בדרבי הביתי, לראשונה זה 20 שנה. והנה, אחרי שהקללה הוסרה, יש להם כבר רצף בסטאד ז'ופרואה גישאר. המאמן החדש ברונו ז'נסיו העלה שמונה שחקני בית בהרכב של ליון, שהייתה פחות טובה במחצית הראשונה, אך בכל זאת הגיעה להזדמנות היחידה לשער ונעצרה אצל סטפן רופייה. השוויון נשמר, אבל רק עד לדקה ה-76, אז קווין מונה פאקה חטף כדור מקורנטן טוליסו ובישל לרכש הטרי אלכסנדר סודרלונד. החלוץ הנורבגי לא יכול היה למצוא זמן מושלם יותר לשער בכורה בירוק. הדרבי הזה רשום על שמו. סנט אטיין עקפה את ליון וקפצה למקום החמישי עם 31 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ז'ואאו מוטיניו שחקן מונאקו. Alex Livesey, GettyImages
החליט להופיע. ז'ואאו מוטיניו/GettyImages, Alex Livesey

לוריין - מונאקו 2:0

הקבוצה מהנסיכות חזרה למקום השני והקטינה את הפער מהמוליכה פריס סן ז'רמן ל-21 נקודות "בלבד". אחרי תקופה ארוכה, מונאקו קיבלה סוף כל סוף תוצרת מז'ואאו מוטיניו, שבישל מנקודת הקרן לתומא למאר בדקה ה-53 ובחלוף ארבע דקות כבש בכדור חופשי נהדר את שערו הראשון העונה בכל המסגרות. מונאקו חוזרת לנצח בליגה אחרי שתי תוצאות תיקו וסוגרת יותר מחודשיים ללא הפסד. לוריין, ששיחקה ללא מלך שעריה הפצוע בנג'מין מוקאנג'ו, הפסידה במגרשה לראשונה מאז פ.ס.ז' גברה עליה בנובמבר.

קון - מארסיי 3:1

בניגוד לתוצאות האיומות בסטאד ולודרום, במשחקי החוץ מארסיי מצליחה לאסוף נקודות ובזכותם היא מרוחקת כעת רק חמש נקודות מהמקום השלישי המוליך למוקדמות ליגת האלופות. מישי בטשואיי, המועמד לעבור בינואר, כבש בדקה ה-12 ונזקק לאישור מטכנולוגיית קו השער לפני שחגג. לאחר מכן הוא סיפק החמצה אדירה וגם בישל לז'ורז' קווין אנקודו בדקה ה-60. רוני רודלן רק צימק בדקה ה-67, אך לא הצליח למנוע הפסד ליגה שלישי ברציפות של קון, שספגה את השלישי מרגלי בונה סאר, ששלח וולה אלגנטי פנימה בדקה ה-83.

* בלגיה: קני סייף שיחק 12 דקות כמחליף ב-0:2 של האלופה והמוליכה גנט על אנדרלכט. חלוץ הנבחרת לורן דפואטר כבש צמד בדקות 10 ו-89.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully