וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי עלה למקום השלישי באחוזי שלשות: "מרגיש כמו לפני הפציעה"

אחרי עוד תצוגת שלשות מרשימה, גם בסקרמנטו כבר מריצים את הישראלי לתחרות השלשות באולסטאר. כספי: "הייתה קצת חלודה, הורדתי אותה". בגולדן סטייט מודאגים מההגנה: "זה מה שיפיל אותנו"

עומרי כספי שחקן סקרמנטו קינגס. AP
שוב לוהט. כספי/AP

מספרי הלילה

* גולדן סטייט הפסידה ב-18 הפרש. זה ההפסד בהפרש הכי גבוה שהווריירס סופגים במשחק בו סטף קרי משותף בשתי העונות האחרונות.

* עומרי כספי מדורג במקום השלישי ב-NBA באחוזי שלשות (47.3 אחוז), כשהוא מקדים את סטף קרי (44.7). הלילה הוא הוא פגש את ג'יי ג'יי רדיק, שמדורג ראשון בליגה עם 48.5. שניהם סיימו עם אותו מספר שלשות (5), אך כספי דייק באחוזים קצת יותר גבוהים. כספי ורדיק, אגב, מובילים בצוותא את הליגה באחוזי שלשות בהתקפת מעבר (46.7 אחוז).

* הניצחון של פילדלפיה ב-25 הפרש על פורטלנד הוא הניצחון הכי גדול שלה מאז מרץ 2014.

* מארק גאסול קלע 37 נקודות, הכי הרבה ששחקן של הגריזליס קלע במשחק ללא הארכה מאז פאו גאסול בחודש מרץ 2006.

ג'אליל אוקפור, פילדלפיה סיקסרס, מול מאיירס לאונרד, פורטלנד בלייזרס. AP
ניצחון נדיר. ג'אליל אוקפור/AP

עומרי כספי חזר לעצמו. אחרי שני משחקים יחסית פושרים מאז החזרה מהפציעה, הישראלי שוב נראה חד, בעיקר מחוץ לקשת. כספי סיים את המשחק הלילה עם 17 נקודות, 5 מ-8 מהשלוש וסייע לקינגס לרשום ניצחון מרשים מול הקליפרס, שהגיעו למשחק אחרי עשרה ניצחונות רצופים. "כספי מפגיז שלשות כמו באוקלנד", כתב ג'ייסון ג'ונס מ'סקרמנטו בי'. גם האוהדים של הקינגס כבר מריצים את הישראלי לתחרות השלשות באולסטאר באתר האוהדים 'סקטאון רויאלטי'.

"חזרתי לקלוע כמו לפני הפציעה", אמר כספי בסיום. "אני מרגיש הרבה יותר טוב. במשחק הקודם הרגשתי קצת חלוד, אבל החבר'ה מצאו אותי במקומות הנכונים. אני מרגיש בנוח לרוץ סביב חסימות, הכדור נע כמו שצריך ולי נשאר רק לקלוע".

"זה ניצחון שהוא הצהרת כוונות. הרגשתי שהפסדנו לחינם מול ניו אורלינס, אז אני שמח שהגענו למשחק בתחושת דריכות והשגנו ניצחון גדול. אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק בהגנה. הם קלעו כמה זריקות קשות, אבל בסוף זה לא נכנס. משחקים כאלה מוכרעים על דברים כאלה".

על המשחק הבא מול הלייקרס: "אנחנו צריכים ניצחון גם שם, אין סיבה שלא ננצח. ננוח מחר כי יש לנו יום חופש, נעבוד קשה למחרת ונבוא מוכנים למשחק".

עוד באותו נושא

הפסד שני בשלושת המשחקים האחרונים לגולדן סטייט, 17 לכספי

לכתבה המלאה

בגולדן סטייט מנסים לא לקחת יותר מדי ברצינות את שני ההפסדים שספגו בשלושת המשחקים האחרונים, כולל התבוסה הלילה 113:95 לדטרויט. הווריירס נקלעו לפיגור 26 באובורן הילס ולא מצאו תשובות לפיסטונס, על אף שקיבלו 38 נקודות מסטף קרי. "זה ה-NBA. כולן הולכות להיות מובסות מפעם לפעם", אמר לוק וולטון המאוכזב בסיום. "כל העונה אנחנו אומרים שלא משנה לאן אנחנו הולכים, הקבוצות שבאות לשחק מולנו נותנות את הכי טוב שלהן. זה היה ערב מיוחד לדטרויט, האולם היה מלא, הפרישו את הגופייה של בן וואלאס. הם התנקמו בנו. בליגה הזו אם לא תשיב מלחמה, תובס".

בניגוד ללוק וולטון, אנדרו בוגוט דווקא כן מודאג. "ההגנה שלנו זוועתית לאחרונה. לא שמרנו כמו שצריך גם בשני המשחקים הקודמים שניצחנו. זה בדיוק הדבר שעלול להפיל אותנו בהמשך", אמר הסנטר.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס. AP
ההגנה לא עובדת. דריימונד גרין/AP

בדטרויט הגיבו בהתרגשות לניצחון, אבל לא פחות מכך שמחו מהטקס לכבודו של בן וואלאס. גופייתו של 'ביג בן', שהיה אחד מאדריכלי האליפות ב-2004, נתלתה בתקרת בפאלאס לעיני אולם מלא לחלוטין שבא לחלוק לו כבוד. וואלאס, בן 41 כיום, הפתיע את הצופים כשהתייצב ללא סימן ההיכר שלו - האפרו המרשים. "תתפלאו, אבל האפרו עדיין גדל. הוא ארוך ומאוד מאוד לבן", אמר כשהוא מצביע על הזקנקן שהצמיח.

לאחר מכן, וואלאס נאם ואמר על סף דמעות כי "לא הייתי משנה שום דבר, הייתי משאיר את מה שעברתי בקריירה בדיוק ככה. תודה לכם. נתתם לי מוטיבציה גם בימים שבהם הרגשתי שלא נותר לי כלום".

כדורסלן העבר בן וואלאס בטקס שערכה לכבודו דטרויט פיסטונס. AP
האוהדים התרגשו, הוא היה על סף דמעות. בן וואלאס/AP
דטרויט פיסטונס בטקס לכבוד שחקן העבר בן וואלאס. AP
דטרויט פיסטונס בטקס לכבוד שחקן העבר בן וואלאס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully