וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 17.1: ברצלונה עוקבת באנגליה, מדוניאנין ממשיך לנדוד

באנגליה ממשיכים לטעון בעקשנות שאלופת אירופה רוצה את ארון ראמזי וג'ון סטונס, כוכבי לסטר מבוקשים אצל הגדולות, בריאל מדריד מאיימים על האנגליות, אדריאנו ומקסי לופס בענייני משקל. כל הדיווחים היומיים

one

בווידאו: ה-3:3 הסוער של צ'לסי מול אברטון

שמועות

* ב"אקספרס" האנגלי טוענים שקשר ארסנל, ארון ראמזי בן ה-25, המחזיק בחוזה בקבוצתו עד 2018, יעבור בקיץ הקרוב לברצלונה. כזכור, הקטאלנים גיששו אצל הוולשי בעבר, אך נראה כי רק סכום עתק ישכנע את ארסן ונגר לוותר על אחד משחקניו החשובים. זו לא הפעם הראשונה בשבועות האחרונים שבם ראמזי מוזכר כמועמד לבארסה. "דיילי מייל" מציין שוב שהבלאוגרנה מעוניינים גם בג'ון סטונס, בלם אברטון, ואף שלחו נציגים על מנת לעקוב אחרי ביצועיו. עלות שני השחקנים עלולה להגיע ל-100 מיליון יורו. אתמול אמר לואיס אנריקה שכבר שוחח לא פעם עם ההנהלה בנושא הרכש: "המועדון יודע מה אנחנו צריכים".

* הכותרת ב"ספורט" הקטלאני טוען ש"ברצלונה מסתערת" ושהיא תנצל את העונש של ריאל כדי לרכוש שני שחקנים בכירים בחלון הקרוב: "העונש של ריאל הוא ההזדמנות של בארסה". המועמדים: מרקו וראטי, לירוי סנה, פול פוגבה ופאולו דיבאלה.

* אקס מכבי תל אביב, הקשר הבוסני האריס מדוניאנין (30), עשוי לעבור לאלבס מהליגה השנייה בספרד. מדוניאנין שייך לדפורטיבו לה קורוניה שמנסה להיפטר ממנו בשל חוזהו הגבוה. הבוסני לא שיחק העונה כלל במדי דפורטיבו בליגה הספרדית.

* espn מדווח כי בריאל מדריד כל כך בטוחים שהעונש על איסור ההעברות יבוטל - עד שהם החליטו לפנות לדויד דה חאה בקיץ, ולא עכשיו. "מארקה" מדווח שהבלאנקוס ינסו לרכוש את לירוי סאנה, הקשר ההתקפי הגרמני של שאלקה, שמבוקש לכאורה גם על ידי סיטי וברצלונה.

* אגב, חוזה אנחל סאנצ'ס מהנהלת ריאל מדריד טוען כי גם קבוצות פרמיירליג נמצאות תחת חקירת פיפ"א ועלולות לספוג עונש איסור על פעילות בחלונות ההעברות, כפי שקיבלה בעבר ברצלונה וכפי שקיבלו לא מזמן ריאל ואתלטיקו. על פי ההערכה, צ'לסי וארסנל הן שתיים מהקבוצות שחשודות בהחתמה לא חוקית של שחקנים מתחת לגיל 18.

אדריאנו, כדורגלן ברזילאי. אינסטגרם, צילום מסך
בכושר. אדריאנו/צילום מסך, אינסטגרם

* "מירור" טוען: מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר אלכס פרגוסון מוכן לעזור לריאן גיגס אם יהפוך למאמן ראשי כשלואי ואן חאל יפוטר. "סאן" מדווח: "ז'וזה מוריניו בטוח שבששת החודשים הקרובים ימונה לתפקיד מאמן יונייטד".

* כוכבי לסטר מבוקשים: "דיילי סטאר" הבריטי טוען כי ליברפול היא זו שמובילה במירוץ אחרי החלוץ הלוהט של לסטר, ג'יימי ורדי, כשהקבוצה מחפשת אחרי "איאן ראש מודרני", כדברי הדיווח. "סטאר" גם מדווח שצ'לסי מוכנה לשלם 20 מיליון ליש"ט עבור החלוץ ריאד מאחרז.

* ניוקאסל מכינה הצעה על חלוץ סוונסי, בפטימבי גומיס, 30, ומוכנה לשלם עבורו 7 מיליון ליש"ט.

* נשיא מילאן סילביו ברלוסקוני גיבה אתמול את המאמן סינישה מיכאלוביץ': "אם אני עדיין מאמין בו? כמובן. צריכים להמשיך קדימה, ולתת הכל עם המילאן שיש לנו".

* יובנטוס ורומא מעוניינות בחלוצה הצרפתי של פולהאם, מוסא דמבלה בן ה-19, שהחליט לא להאריך את חוזהו בקבוצה שמסתיים בקיץ. העונה כבר כבש 11 שערים.

* מאמן רומא החדש לוצ'יאנו ספאלטי כנראה מבין שאדריאנו (הבלם) לא יגיע מברצלונה, ומצא תחליף: פאבריס נסאקלה,25, בלמה הקונגולזי/צרפתי של אנדרלכט. מחירו כ-3.5 מיליון יורו.

* מקסי לופס, 32, החלוץ הארגנטינאי של טורינו, הודח מסגל הקבוצה בגלל המשקל שלו - 97 ק"ג.

* החלוץ הברזילאי, אדריאנו בן ה-33, שלא שיחק מאז 2014 אז שוחרר מאתלטיקו פראננסה, חוזר למגרשים. "הקאמבק בדרך", כתב אדראינו למעריציו באחת הרשתות החברתיות. יישאר בברזיל או יחזור לקדנציה נוספת באירופה?

  • עוד באותו נושא:
  • אדריאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully