וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אוסידון החליט לקחת פסק זמן של 24 שעות: "הוא לא מרים ידיים"

17.1.2016 / 8:11

יו"ר מכבי נתניה לא מתכוון לעזוב, אך החליט לקחת הפסקה קלה בשל ההפסד לבני יהודה. כ-20 אוהדים הדביקו מדבקות מחוץ לביתו ועל מכוניתו. אופציית אלי כהן עדיין על הפרק: "אם נחליט שלא להרים ידיים, אלי יהיה בקבוצה"

one

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, החליט לבטל את ישיבת הדירקטוריון שתוכננה להיום (ראשון) ושהייתה אמורה להיערך על פי התכנון בלשכה של ראשת העיר מרים פיירברג. אוסידון שוחח אמש עם גורמים בעירייה ועדכן אותם על החלטתו. היו"ר הסביר כי החליט לקחת פסק זמן של 24 שעות לפחות בעקבות ההפסד אמש לבני יהודה 2:0 כדי שיוכל לחשוב על ההחלטות שצריך להעביר במועדון.

אמש בסיום המשחק, הגיעו כ-20 מאוהדי הקבוצה לביתו של אוסידון בתל אביב. היו"ר לא היה בביתו ואילו האוהדים חיפשו אותו. הם המתינו דקות ארוכות במקום עד שהגיעה ניידת משטרה, שהוזמנה על ידי הדיירים ברחוב. בזמן השהייה במקום הדביקו האוהדים מדבקות של ארגון האוהדים של הקבוצה על הבניין וכן על מכוניתו של אוסידון. כבר במהלך המשחק שרו האוהדים ליו"ר שירי גנאי ודרשו ממנו לעזוב את המועדון.

בסביבתו של אוסידון הבהירו כי הוא אינו שוקל את דרכו במכבי נתניה. "דורון לא לוזר ולא מרים ידיים", אמר גורם המקורב אל היו"ר. "הוא קיבל בקיץ את מכבי נתניה בשפל אחרי תקופת אלי שגב כשכל המועדון היה על הקרשים. אף אחד לא האמין שמכבי נתניה תהיה במצב הזה, אבל גם איש לא האמין שהעונה הזו תעבור חלק. יחד עם זאת יש הרבה דברים שהוא צריך לחשוב עליהם לפני שיהיה טעם לכנס שוב את הדירקטוריון".

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון. יוסי ציפקיס
"איש לא האמין שהעונה תעבור חלק". אוסידון/יוסי ציפקיס

יש לציין כי אוסידון חתם בקיץ על ההסכם להעברת זכויות הניהול של מכבי נתניה מול אלי שגב. עיריית נתניה אינה חלק בהסכם, אבל היא זו שהניעה את כל התהליך אחרי שהסכימה להיות ערבה להלוואה בסך של 7.5 מיליון שקל לכיסוי החובות הכבדים שהיו לקבוצה. לעירייה יש אינטרס ברור שמכבי נתניה תישאר בליגה ושלא תסתבך כלכלית, מאחר שהמועדון צריך להחזיר את ההלוואה הבנקאית הגדולה עליה ערבה העירייה.

למעשה, ההסכם שמחזיק אוסידון ושבעטיו הפך ליו"ר המועדון, נותן לו בלעדיות על ההחלטה אם להישאר בקבוצה בשלוש השנים הקרובות. "אי אפשר לכפות על דורון לעשות צעד שהוא לא מעוניין בו", הסבירו מקורבי היו"ר.

במועצת העיר ובעירייה עצמה יש גורמים שקראו בסוף השבוע לחשוב על הקמת מנגנון ניהולי חדש לקבוצה, אבל ספק אם הם יודעים שעל פי ההסכם שמחזיק אוסידון, אי אפשר להזיז אותו בצורה חד צדדית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אלי כהן מאמן בני סכנין. קובי אליהו
יגיע למכבי נתניה? אלי כהן/קובי אליהו

אחת הסיבות שבגללן לקח אוסידון פסק זמן למחשבה היא כמובן נושא המאמן. שלשום נפגש היו"ר עם אלי כהן והתרשם ממנו לטובה. על פי התכנון הוא היה אמור להעביר בישיבת הדירקטוריון את מינויו של כהן, אך בגלל ההפסד, כל העניין נדחה. אופציית כהן עדיין קיימת והיא תלוייה בתוצאות של הפועל עכו ובני סכנין. אם השתיים יפסידו, עשוי כהן למצוא את עצמו בכל זאת במועדון. "אם נחליט לא להרים ידיים, אלי כהן יהיה בקבוצה", הסבירו במועדון. "זו אמנם הוצאה כספית נוספת, אבל אם תהיה החלטה השבוע שיש עדיין על מה להילחם, נביא אותו. כרגע הכול מוקפא".

למרות ההחלטה לקחת פסק זמן, אמור אוסידון לדאוג להעברת המשכורות של חודש דצמבר לשחקנים. הכסף קיים ולא אמורה להיות בעיה לשלם.

לפני המשחק מול בני יהודה הקרין גיא צרפתי קליפ מרגש מאוד לשחקנים בו מדברים בני המשפחות שלהם על המצב של מכבי נתניה ומבקשים מהשחקנים להילחם בשבילם ובשביל הקבוצה. זו היתה הפתעה עבור השחקנים מאחר שחלקם ראו את ילדיהם על מסך הווידאו מדברים אליהם. שחקנים כמו רומאריו פירס, חמזה בארי ומילאן סמיליאניץ' בכו לפני המשחק אחרי שראו את הקליפ. סמיליאניץ' אמר אחרי המשחק: "אני לא מבין למה אלוהים כל כך קשה איתנו? הוא הרי מכוון את הדברים מלמעלה ואני לא מצליח להבין למה אנחנו סובלים כל כך?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully