וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם באברטון אחרי התיקו מול צ'לסי: "השיפוט היה שטני"

מייק ג'ונס הוסיף 7 דקות ובכל זאת אפשר לג'ון טרי לקבוע 3:3 בדקה ה-98, מעמדת נבדל. רוברטו מרטינס: "זה בלתי נסלח". הידינק: "לא אכחיש, היה נבדל". פלגריני: "אגוארו משתפר מדי משחק"

one

בווידאו: תקציר ה-3:3 של צ'לסי ואברטון

צ'לסי ואברטון סיפקו אמש (שבת) את אחד ממשחקי העונה בפרמיירליג, ונפרדו ב-3:3 משוגע למדי. רמירו פונס מורי עוד קבע 2:3 לטופיז בדקה ה-90, אולם ג'ון טרי דאג לכפר על השער העצמי שהבקיע בדקה ה-50, כשהשווה בדקה ה-98 עם עקב ענק, ספק מעמדת נבדל.

"ממש לא אכפת לי, כי אם כן, זה היה הנבדל הראשון שלי העונה", אמר טרי בסיום. "זו תוצאה חשובה, כי אנחנו עדיין בלתי מנוצחים מאז שחוס הידינק הגיע. במצב אידיאלי היינו מנצחים, אנחנו לא מרוצים מאיפה שאנחנו נמצאים בליגה, צריך להתחיל לנצח משחקים. היה קשה, בעיקר כשפיגרנו 2:0. הרבה קבוצות היו מרימות ידיים, אבל הלחימה שלנו עד הסיום היתה בלתי רגילה, והיינו חסרי מזל שלא ניצחנו את המשחק".

חוס הידינק הוסיף: "לא אכחיש - ג'ון היה בנבדל, לפעמים זה עובד לטובתנו. לקחתי כמה סיכונים בפיגור 2:0, וזה השתלם נהדר. הקבוצה הזו מתאוששת במהירות. אני מאוד מרוצה מהרוח של הקבוצה. כמובן שאני לא מרוצה מהשערים שספגנו, אבל אני שמח מהגישה של המועדון".

דייגו קוסטה נלקח לבית החולים בשל פציעה בשוק. "אנחנו מקווים שזה לא רציני", אמר הידינק.

מנגד, מיותר לציין שהטופיז זעמו על השופט מייק ג'ונס, שהוסיף שבע דקות תוספת זמן, ובכל זאת אפשר לבלוז להבקיע בדקה ה-98. "שבע דקות תוספת זמן, וג'ון טרי מבקיע אחרי 97 דקות ו-51 שניות מנבדל של שני מטר", אמר רוברטו מרטינס. "אני כועס, פשוט כועס. השיפוט היה שטני. אולי השופטים זקוקים לקצת עזרה, אבל כששחקן בנבדל של שני מטר, זה בלתי נסלח. אין לזה הסבר. זו טעות מאוד, מאוד גדולה ששברה לנו את הלב".

ג'ון טרי שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
"לחימה שלנו עד הסיום היתה בלתי רגילה".ג'ון טרי/רויטרס

אחת המנצחות הגדולות של המחזור היא מנצ'סטר סיטי, שהביסה 0:4 את קריסטל פאלאס ועקפה זמנית את ארסנל כדי להתברג במקום השני בטבלה, מרחק נקודה מלסטר סיטי, ועם הפרש השערים הטוב בליגה (+22). סרחיו אגוארו המשיך את כושרו הנהדר עם צמד שגרם למאמנו מנואל פלגריני להצהיר: "בכל משחק הוא משתפר. הוא עושה את כל המהלכים שהיה עושה כשהיה כשיר במאה אחוז".

על המשחק עצמו אמר המנג'ר: "זה היה ניצחון חשוב מאוד, אחרי שביצענו חמישה שינויים. יש לנו כל כך הרבה משחקים בינואר, וחשוב לערב את כל הסגל כדי להישאר תחרותיים בכל המסגרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully