וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב בישל ב-0:3 של קלאב ברוז' על מוסקרון

הקשר שיחק 73 דקות והכין את הראשון בניצחון הביתי הקליל שהעלה את ברוז' זמנית לפסגה. כיאל וחמד השלימו 90 דקות בניצחונה של ברייטון 0:1 בבלקבורן, 90 דקות לייני בניצחון ויטסה

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג, מאחוריו בירם כיאל. GettyImages
חזרו למסלול הניצחונות. תומר חמד עם בירם כיאל/GettyImages

ליאור רפאלוב בישל הערב (שבת) את השער הראשון בניצחונה של קלאב ברוז' 0:3 על מוסקרון, במשחק החזרה של הליגה הבלגית מפגרת החורף. הקשר הישראלי הרים בדקה ה-30 כדור חופשי מצד שמאל והבלם ביורן אנגלס המתין ליד הקורה הרחוקה וכבש מקרוב. עבדולאי דיאבי (50) והסקורר ילה פוסן (66) הוסיפו, לפני שרפאלוב פינה את מקומו לטובת פליפה גדוז בדקה ה-73. ברוז' עלתה זמנית לפסגה עם 43 נקודות מ-22 משחקים, כמו האלופה גנט לה משחק פחות. אופיר מרציאנו לא נכלל בסגל של המפסידה.

* בירם כיאל ותומר חמד השלימו 90 דקות בניצחונה של ברייטון 0:1 בחוץ על בלקבורן, במסגרת המחזור ה-27 של ליגת המשנה באנגליה. בובי זאמורה הכריע את המשחק כבר בדקה השלישית והעניק לברייטון ניצחון ראשון אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות, כולל חמישה אחרונים בהם כלל לא כבשה. הקבוצה ניצבת כעת במקום החמישי המוליך למשחקי הפלייאוף, כשהיא רחוקה שש נקודות מהאל סיטי השנייה, הנמצאת במקום המקנה כרטיס אוטומטי לפרמיירליג.

* שרן ייני שיחק 90 דקות בהרכב ויטסה ארנהם, שניצחה 0:2 בחוץ את קאמבור במשחקה הרשמי הראשון בשנת 2016, והתקדמה למקום הרביעי. על הקווים של ויטסה עמד רוב מאס, שחקן העבר ששימש כעוזרו של פטר בוס ומונה למחליפו של המאמן שעבר למכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully