וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקטור טרויצקי ניצח בגמר את גריגור דמיטרוב וזכה בטורניר סידני

הסרבי בן ה-29 הפסיד במערכה הראשונה, אבל ביצע קאמבק גדול וסיים את המותחן עם ניצחון 6:2, 1:6, 6:7 כדי לשמור על התואר בו זכה גם בשנה שעברה. "שנינו נלחמנו עד הסוף. איזה משחק!"

הטניסאי הסרבי ויקטור טרויצקי. רויטרס
קם מהקרשים ושמר על התואר. ויקטור טרויצקי/רויטרס

ויקטור טרויצקי יגיע במצב רוח טוב במיוחד לגרנד סלאם הראשון של 2016 באוסטרליה, אחרי שזכה היום (שבת) בטורניר סידני. הסרבי בן ה-29 (מדורג 22 בעולם) שהגיע לטורניר סידני מהמוקדמות בעונה שעברה וזכה בו, הצליח להגן על התואר בזכות חזרה מפיגור מול גריגור דימיטרוב וניצחון 6:2, 1:6, 6:7 אחרי מותחן נהדר שארך שעתיים ו-16 דקות.

הסרבי נראה גמור אחרי המערכה הראשונה בה הבולגרי הצעיר שייט לניצחון קל, אבל הצליח לצאת מהקבר במערכה השנייה, בה יריבו פשוט קרס. השניים סיפקו טניס משובח והמערכה השלישית הלכה לשובר שוויון דרמטי, בו טרויצקי הציל נקודת משחק ולבסוף השיג הכרעה עם ווינר שגירד את הקו וקבע 7:9 שהעניק לו את התואר.

דימיטרוב פספס הזדמנות לזכות בטורניר ראשון אחרי שנה וחצי, וטרויצקי הודה: "אני מניח שהיה לי יותר מזל לקראת הסיום, אבל זה היופי בטניס. לפעמים יש לך מזל ולפעמים לא. שנינו נלחמנו עד הסוף. איזה משחק!".

רוברטו באוטיסטה אגוט טניסאי ספרדי. GettyImages
תואר שלישי בקריירה. באוטיסטה אגוט/GettyImages

רוברטו באוטיסטה אגוט הספרדי זכה בטורניר אוקלנד. הספרדי, המדורג 25 בעולם, הוביל 1:6, 0:1 מול ג'ק סוק, שנאלץ לפרוש בשלב הזה בשל מחלה. באוטיסטה אגוט זכה בתואר השלישי בקריירה שלו. "אני מרגיש רע בשביל ג'ק ואני רוצה לברך אותו כי הייתה לו שנה מצוינת בשנה שעברה ואני מקווה שגם השנה הוא יהיה טוב".

אליזה קורנה זכתה בטורניר הובארט, הראשון שלה אחרי קרוב לשנתיים. הצרפתייה נראתה מצוין בגמר והביסה 1:6, 2:6 את ג'יני בושאר הקנדית, המדורגת 47 בעולם. עבור קורנה, המדורגת במקום ה-42 בעולם, זהו התואר החמישי בקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully