וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על דיוויד בלאט: "טעה כשפתח עם טימופיי מוזגוב"

בארה"ב לא אהבו את הבחירה של מאמן קליבלנד, שפתח עם הסנטר הרוסי מול יוסטון: "הוא נכשל, ורז'או היה צריך לקבל יותר דקות". לברון ג'יימס: "הסרנו את הראש של הנחש - ג'יימס הארדן"

שחקן יוסטון, דווייט הווארד, מול שחקן קליבלנד, טימופיי מוזגוב. AP
התקשה. מוזגוב מול הווארד/AP

דיוויד בלאט וקליבלנד אמנם סיימו הלילה (בין שישי לשבת) את מסע המשחקים המפרך שלהם (שישה משחקים, חמישה ניצחונות) מחוץ לאוהיו, אך כבר בעוד כמה ימים, בלילה שבין שני לשלישי, מחכה להם משוכה נוספת: מפגש מול המכונה המשומנת הנקראת גולדן סטייט.

קליבלנד גברה הלילה על יוסטון והתאוששה מההפסד הצמוד לסן אנטוניו. בכך, קטעה רצף ארוך במיוחד וניצחה לראשונה את יוסטון בחוץ מאז מרץ 2006. קיירי אירווינג הוביל את החבורה של בלאט, לברון ג'יימס רשם ערב רגוע ואילו ג'יי. אר סמית' השתולל מחוץ לקשת. למרות זאת, זה הספיק מול ג'יימס הארדן (קלע 11 בלבד) וחבריו, שרשמו ערב קליעות נוראי.

שחקן יוסטון, ג'יימס הארדן. AP
לא היה במיטבו. הארדן עולה לסל/AP

המספרים

* מדובר בכמות הנקודות הנמוכה ביותר שקלעה יוסטון בבית לראשונה מאז 2008, אז קלעה 74 נקודות בלבד מול בוסטון.

* ג'יי. אר סמית' רשם משחק נוראי מחוץ לקשת (2 מ-12).

* לשתי הקבוצות מספר אסיסטים וחסימות זהה (עשרה ושש בהתאמה).

עוד באותו נושא

NBA: קליבלנד סיימה את המסע המפרך עם ניצחון 77:91 על יוסטון

לכתבה המלאה
שחקן קליבלנד, לברון ג'יימס, מול שחקן יוסטון, טרבור אריזה. רויטרס
מתגעגע. לברון מול אריזה/רויטרס

הציטוטים

"זה ניצחון נהדר", אמר דיוויד בלאט. "לא קל לשחק שישה משחקים ב-12 ימים בדרכים. אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי, הם עשו עבודה נהדרת. שמרנו את יוסטון על 77 נקודות, וכשאתה עושה את זה הסיכוי שלך לנצח גדל. הייתי מאוד מרוצה מאנדרסון ורז'או. הוא שינה את המשחק לגמרי. אנדי שיחק בצורה חכמה מאוד אף על פי שלא שיחק הרבה בתקופה האחרונה. רק מקצוען כמוהו יכול לעלות מהספסל ולהיראות כפי שהוא נראה. הלב שלו תמיד על הפרקט, החבר'ה מאוד אוהבים ומעריכים אותו".

בלאט הוסיף: "טימו מוזגוב פתח בחמישייה בגלל המאצ' אפ עם דווייט הווארד. בהמשך אני בטוח שתיראו דברים דומים. הוא עשה עבודה טובה, טימו עזר במה שהוא צריך ועזר לחבריו על הפרקט. ג'יימס הארדן? סגרנו לו שטחים. הוא נהדר בלקבל את הכדור מחוץ לקשת וליצור לעצמו מצבים, אז עשינו התאמות. אני חושב שזה היה אחד המפתחות בניצחון".

המאמן סיכם: "הרקורד שלנו בבית מצוין, ולכן אנחנו אופטימיים לקראת רצף המשחקים באוהיו".

לברון ג'יימס הוסיף: "זה היה מסע מתיש, ואני שמח שסיימנו אותו בצורה חיובית. ידענו שצריך לחתוך את ראשו של הנחש - ג'יימס הארדן במקרה הזה - ואני שמח שהצלחנו במשימה. למה אני הכי מחכה? לראות את הילדים שלי, לא ראיתי אותם כבר 13 יום. זה הדבר היחידי שעליו אני חושב כרגע".

משדר דיוויד בלאט מקוצר של 11 דקות. GettyImages
ימשיך עם מוזגוב גם מול הווריירס? בלאט/GettyImages

הפרשנים

"אני לא אופתע אם בלאט יפתח עם טימופיי מוזגוב גם מול גולדן סטייט ואנדרו בוגוט", אמר הפרשן ג'ייסון לויד מ-ohio.com. "לי זה ברור לגמרי ששאר השחקנים רוצים לראות את אנדרסון ורז'או משחק יותר. ורז'או אגב, לא מרבה לדבר, אבל הביע את כעסו על כך שבלאט נותן לו לשחק רק בגארבג' טיים".

"השינוי שעשה בלאט בחמישייה כשפתח עם מוזגוב לא עבד בצורה טובה", כתב כריס פדור מ-cleveland.com. "הוא נכשל במשימה הזו. אנדרסון ורז'או פתח בצורה טובה ולכן המאמן היה צריך לתת לו יותר דקות, במיוחד כשטימו התקשה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully