וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "התחרות לא מפריעה לי, זהבי? לא יודע אם לקרוא לזה תלות"

16.1.2016 / 10:00

חלוץ מכבי תל אביב התייחס להחמצה הגדולה ("היא מיוחדת, זה יכול לקרות"), דיבר על זהבי "(מה שקורה איתו - קורה גם בברצלונה ובריאל מדריד") והתייחס למאבק האליפות: "יהיה לנו קשה, אך גם לבאר שבע". ראיון

ברני ארדוב

פעם סיפר ברק יצחקי שעמוק בפנים הוא יודע שבסופו של דבר הכדורגל הוא שואו. לא עניין של חיים ומוות. הוא כמעט תמיד יעדיף את העקב על הפס הפשוט כדי שבטריבונה יתענגו ואם הוא יכול להבריק בשער מיוחד, הוא יבחר בו על פני הגול הסתמי. גם החמצות הן חלק מהמשחק ואולי אצל חלוץ מכבי תל אביב, גם הן באות בסטייל. שלשום בתחילת הדרך של מכבי תל אביב בגביע המדינה היתה לו אחת מסמרת שיער שהגיעה לרחבי היבשת וזכתה לתהודה גדולה. "החמצתי בצורה מיוחדת וזה יכול לקרות", אמר אחרי המשחק בו ניצחה מכבי את רמת השרון. "מה שחשוב הוא שעברנו שלב. ההתחלות של העונה והעונה שעברה בגביע המדינה מאוד דומות עבורנו. אני מקווה שגם הסיום יהיה זהה לזה של העונה שעברה".

ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"ההחמצה? זה קורה"./ברני ארדוב

יצחקי לא דייר קבוע בהרכב של מכבי תל אביב. להיפך. ברוב הזמן הוא פותח על הספסל ולעתים מלקט מספר דקות בלבד. בזמן שהוא מחכה לקרדיט ומאמין שהוא יכול לתרום יותר, מכבי תל אביב ממשיכה לשדר שהיא מחפשת חלוץ. "כל שחקן שיגיע מבחינתנו זה מבורך. אני לא קובע את מדיניות הרכש של מכבי תל אביב", אמר.

כל חלוץ שמכבי תביא יהיה על חשבונך.

"יש פה שחקנים מספיק טובים שיכולים להתמודד עם כל שחקן שיגיע וכל שחקן שיגיע, יכול לעזור לקבוצה. הבנו כבר בהתחלה שיש תחרות גדולה במכבי תל אביב. כמו שתהיה לנו תחרות, תהיה תחרות לכל שחקן שיגיע למכבי".

לא מפריעה לך התחרות הזו? הרי במשחק הבא מול עכו אתה עלול למצוא את עצמך על הספסל ואולי אפילו לא משותף.

"זה לא מפריע. זו כבר העונה הרביעית שזו המדיניות במכבי. כמעט בכל עמדה יש שניים או שלושה שחקנים. יש תחרות בריאה בקבוצה ומי שיהיה טוב בתקופה בה ישחק, ימשיך לשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ברק יצחקי שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול שיר צדק שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
עובד קשה. יצחקי/ברני ארדוב

יש רבים שמייחלים שתשחק יותר ואפילו שואלים לאן אתה נעלם כל הזמן.

"אני עובד קשה באימונים. יש מאמנים שדורשים הרבה. כרגע יש מאמן שדורש הרבה עבודה בהתקפה ומחפש כדורגל יותר התקפי".

קיבלת יחס הוגן מסלבישה יוקאנוביץ'?

"אני לא רוצה להיכנס למה שהיה בעבר. אנחנו צריכים להתאים את עצמנו למאמנים שמגיעים ולקבל בהבנה כל מה שקורה לנו. בשביל זה משלמים לנו. לפעמים ההחלטות לטובתך ולפעמים נגדך. אני לא חושב שלאיזשהו מאמן במכבי היה משהו אישי כלפי אחד השחקנים. לכל מאמן שהגיע למועדון הייתה ראייה אחרת לגבי שיטת המשחק".

אתה חושב שיהיה לכם יותר קשה העונה לקחת אליפות?

"אני חושב שזו עובדה שבאר שבע קבוצה חזקה מאוד. הקרב בינינו יהיה צמוד. מדובר בקבוצה טובה ומאומנת. אבל מכבי כבר שלוש שנים אלופה והקרב יהיה קשה גם לבאר שבע".

מכבי תל אביב יכולה להיפטר קצת מהתלות בערן זהבי?

"ערן הוא השחקן הכי משמעותי במכבי תל אביב, אבל תמיד יהיו שחקנים שיעזרו לו. אני לא יודע אם לקרוא לזה תלות. אבל אין ספק שערן הוא הכוכב של מכבי וזה קורה גם במועדונים כמו ברצלונה וריאל מדריד. אנחנו מסביב צריכים לעזור לו ואני מקווה שנמשיך כך, כי בינתיים זה הולך לא רע".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, מול שוער הפועל ניר רמת השרון, גולן אלקסלסי. ברני ארדוב
"קורה גם בברצלונה ובריאל מדריד". זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully