וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות, 16.1: צ'רלי אוסטין חתם בסאות'המפטון, אדריאנו לרומא

חלוץ ק.פ.ר עבר לקדושים תמורת 4 מיליון ליש"ט, מגן ברצלונה יעבור לאיטליה. אקס ליברפול בן ה-37 ממשיך לשחק, פוגבה ממשיך להסעיר את ספרד. ולאן עובר אקס מכבי חיפה טשיירה?

one

העברות

* סאות'המפטון הודיעה על החתמת חלוץ קויינס פארק ריינג'רס צ'ארלי אוסטין תמורת 4 מיליון ליש"ט. אוסטין, 26, כבש 18 שערים ב-36 הופעות במדי ק.פ.ר ב-2014/15, לפני שהקבוצה ירדה. חוזהו מסתיים בקיץ. אוסטין חתם עד 2020. על פי דיווחים, גרציאנו פלה עשוי לעזוב את הקבוצה.

* מיינץ הודיעה: גונסאלו חארה, הבלם הצ'יליאני, משוחרר מהקבוצה וחוזהו הותר.

* את לואיס גרסיה אתם זוכרים? הספרדי בן ה-37, ששיחק בעבר בליברפול, ברצלונה ואתלטיקו מדריד, חתם במארינרס מהליגה האוסטרלית. שיחק לאחרונה בליגה ההודית.

* עמנואל מאיוקה, 25, חלוצה הזמבי של מכבי תל אביב לשעבר, עזב את מץ הצרפתית וחתם בזמאלק המצרית.

שמועות

* באיטליה טוענים: "פול פוגבה רוצה רק את ברצלונה". על פי הדיווח של עיתונאי הנחשב מקורב ליובנטוס, הקשר לא רוצה לשחק בסיטי ובריאל, וצפוי לעבור לבארסה בקיץ תמורת כ-100 מיליון יורו. זידאן נשאל על פוגבה וענה: "הוא שחקן מצוין, אבל אני מרוכז רק באלה שיש לי פה". ב"מונדו דפורטיבו" נמסר שהוא אמר למסי בטקס כדור הזהב ש"ארצה לשחק איתך בבארסה".

* גם באנגליה וגם בגרמניה מדווחים: ריאל מדריד מעוניינת במגן וולפסבורג ריקרדו רודריגס, 23, לו יש סעיף שחרור של 35 מיליון יורו וחוזה עד 2019. לאור העונש שחל על ריאל, הבלאנקוס ינסו למהר להשלים את העסקה כבר בינואר.

* זידאן על העונש על ריאל ואיסור ההחתמות: "זה אבסורד. אני כאן כל חיי עם המשפחה שלי והילדים. הכל הולך להיפתר, וזה מה שחשוב, לבדוק מה קרה. אני בטוח שבשבוע הבא לא נדבר על זה יותר".

* "סאן" טוען: מנצ'סטר יונייטד עשויה לשבור את שיא ההעברות בבריטניה עם הצעה על חאמס רודריגס, קשרה הקולומביאני של ריאל מדריד.

* "גרדיאן" מדווח כי אשלי קול, לשעבר כוכב צ'לסי וארסנל, שוקל לעבור ל-MLS אחרי הצעה מלוס אנג'לס גלאקסי.

* "סקיי איטליה" מדווחים: חלוצה הצרפתי של ניוקאסל מוסא סיסוקו עשוי לעבור לנאפולי תמורת 12 מיליון ליש"ט.

* ז'ורז'ה טשיירה, בלם מכבי חיפה לשעבר, צפוי לעזוב בשבוע הקרוב את סטנדרד ליאז' ולחתום בשורות ניו יורק סיטי FC מליגת ה-MLS האמריקאית, אותה מאמן פטריק ויירה. בבלגיה טוענים כי המעבר של הפורטוגלי בן ה-29 כבר נסגר והוא צפוי לשתף פעולה עם כוכבים כמו פרנק למפארד, אנדראה פירלו ודויד וייה.

* "המירור" מדווח שליברפול עשויה להגיש הצעה לאתלטיק בילבאו עבור החלוץ הצעיר, אינאקי וויליאמס בן ה-21, בסך 22 מיליון יורו.

* שחקנה הוורסטילי של ברצלונה, אדריאנו הברזילאי (31), סיכם ברומא, כך מדווחים ברשת "סקיי". כעת ינסו הג'אלורוסי להגיע להסכמה עם הקטאלנים בנוגע למעבר.

* חלוץ בורוסיה דורטמונד, פייר אמריק אובמיאנג, הכחיש מספר פעמים כי הוא עשוי לעבור לארסנל, אלא שב"אינדיפנדנט" טוענים אחרת. על פי היומון, הגאבוני עשוי בסופו של דבר כן לעבור ללונדון, עוד בחלון ההעברות הנוכחי.

* ב"סאן" טוענים שאדן הזאר, פול פוגבה, דויד דה חאה, רוברט לבנדובסקי וקון אגוארו נמצאים ברשימות של ריאל מדריד.

* סנדרלנד עשויה לפנות לסוונסי בנוגע לחלוץ אנדרה איוו, כך מדווחים ב"סקיי ספורטס".

* עדיין באנגליה. בממלכה טוענים שהקשר הברזילאי של צ'לסי, ראמירז בן ה-28, לא מרוצה ומעוניין לעזוב על מנת לזכות לדקות משחק רבות יותר.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בלם מכבי חיפה ז'ורז'ה טשיירה. ברני ארדוב
אבק כוכבים בניו יורק. ז'ורז'ה טשיירה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully