וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת יונייטד: סיכום 100 הימים הראשונים של יורגן קלופ בליברפול

ה'דיילי מייל' מנה את רגעי השיא והשפל של מאמן ליברפול מאז מונה. לצד מחמאות על כך שהחיוך חזר לאוהדים, ישנה ביקורת על אישיותו. הגרמני ישחזר את הקרבות מול ואן חאל מימי הבונדסליגה

one

בווידאו: תקציר התיקו בין ליברפול לארסנל

המשחק המרכזי של המחזור ה-22 בפרמיירליג יפגיש ביום ראשון (16:00, ספורט 2) בין שתי היריבות הוותיקות ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. הרדס של יורגן קלופ מגיעים אחרי התיקו הדרמטי שהשיגו נגד ארסנל, במשחק שהסתיים ב-3:3 נהדר. השדים האדומים של לואי ואן חאל, סיימו בדיוק באותה תוצאה נגד ניוקאסל, אבל במקרה שלהם הם אלה שספגו בדקות הסיום. שני המאמנים פגשו בעבר זה את זה בבונדסליגה, כאשר קלופ אימן את דורטמונד ואילו ואן חאל, את באיירן מינכן.

קלופ מחזיק במאזן של שלושה ניצחונות במפגשים בין השניים, לעומת ניצחון בודד של ההולנדי. ביום ראשון הם ייפגשו לראשונה כמאמנים באנגליה, כאשר ניצחון של ליברפול, שנמצאת רק במקום התשיעי, יקרב אותה לחבורת הצמרת ויצמיד אותה ליונייטד עם 34 נקודות. לקראת המשחק, התראיין קלופ ודיבר בשבחו של מאמנה האגדי של יונייטד, סר אלכס פרגוסון.

"הוא הטוב ביותר", אמר הגרמני על פרגי, "הג'ון לנון של הכדורגל או משהו כזה. היו לי רגעים טובים איתו. נפגשנו בעבר והיה לי את הכבוד לדבר איתו". פרגוסון אגב, לא חסך במחמאות משלו על קלופ ואמר שיש לו אישיות מדהימה ושהוא מודאג מכך שהגרמני עשוי להוביל את ליברפול לשנים טובות, בהן היא תעקוף שוב את מנצ'סטר יונייטד בטבלת האליפויות.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
נזכר בפגישות המיוחדות עם אלכס פרגוסון. קלופ/GettyImages

בינתיים, ב'דיילי מייל' האנגלי, סיכמו את 100 הימים הראשונים של יורגן קלופ כמאמן המייטי רדס ומנו את רגעי השיא והשפל שלו עד כה. רגע השיא הראשון שהגדירו, היה מסיבת העיתונאים הראשונה, בה הוצג וקרא לעצמו 'The Normal One', בפראפרזה על ז'וזה מוריניו, "המיוחד". בנוסף, אמרו עליו שהיה להוט, מרתק ומלא בקטעים קצרים וחדים. רגע השיא השני בעיני העיתונאים, היה החזרתו לחיים של פיליפה קוטיניו. העלאת החיוך מחדש על הגרעין הקשה של האוהדים, "הקופ", הניצחון הגדול על ז'וזה מוריניו והעובדה שהשחקנים למדו את השיטה שלו נכנסו אף הם לרגעי התהילה של קלופ ב-100 הימים הראשונים בתפקיד.

לרגעי השפל הכניסו ב"מייל" את הפציעות הטורדניות מהן סובלים השחקנים שלו, אשר לשבעה מהם יש מפציעה בשריר הירך האחורי. גם ה"ירידה" על שחקניו בהפסד לווסטהאם נכנסה כרגע שפל, אחרי שקלופ טען שהם נתנו רק 90 אחוזים מהיכולת שלהם והניצחון הגיע לפטישים. בעיה גדולה שמונים בעיתון היא מצב הרוח והאופי של קלופ, שלעיתים נוטה להיות כעוס, מה שמביא אותו לדבר הרבה עם שופטים ולהיות מעורב בשלל תקריות.

שתי הבעיות הנוספות שנרשמו לחובתו של קלופ כוללות את ההפסדים הלא ברורים שליברפול ספגה ואת בעיית השוערים, שטרם נפתרה. על ההפסדים טוענים העיתונאים שהם גורמים לכך שאי אפשר לראות מי היא ליברפול האמיתית והאם היא זו שניצחה את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, או זו שהפסידה לווטפורד וקריסטל פאלאס. לגבי עמדת השוער, הביקורת היא יותר על סימון מיניולה שלא מגלה יכולת טובה, אך גם על כך שקלופ ממשיך לתת לו את המקום בהרכב למרות זאת.

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מחזיק במאזן שלילי מול קלופ. ואן חאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully