וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל התוצאות: שחקני ומאמני פנאתינייקוס נקנסו במשכורת של חודש

בעל הבית השתגע: לאחר ההפסד הביתי המביך ביום חמישי ביורוליג מול הכוכב האדום בלגרד, החליטו ראשי מועדון הפאר היווני להטיל קנס כבד על כל שחקני הסגל וכל צוות האימון בראשות סשה ג'ורג'ביץ'

דימיטריס דיאמנטידיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
עונש כבד. דיאמנטידיס/GettyImages

ימים סוערים עוברים על פנאתינייקוס. האימפריה היוונית, אלופת אירופה שש פעמים בעברה, אומנם לא הפסידה משחק ליגה העונה אבל באירופה העסק לא ממש מתפקד.

את שלבהבתים הראשון של היורוליג פאו עוד עברה בהצלחה יחסית, כאשר עלתה מהמקום השלישי בבית ג', אחרי קובאן וברצלונה החזקות ולאחר שרשמה שישה ניצחונות ולא פחות מארבעה הפסדים. בטופ 16 לעומת זאת, הדברים עובדים פחות טוב.

במחזור הראשון הפסידה פנאתינייקוס בחוץ מול פנרבחצ'ה ובמחזור השני, בשבוע שעבר, היא נמנעה ממבוכה ביתי וניצחה בקושי בשתי נקודות את מלאגה. אתמול (חמישי), הכל כבר התפרק בגדול. היוונים אירחו באואקה, לעיני 11 אלף צופים רועשים, את הכוכב האדום בלגרד, יריבה לא מאיימת על הנייר, שעשתה מהם קציצות וניצחה 63:74 מדהים.

לראשי פנאתינייקוס זה הספיק והם החליטו לפעול. היום הודיעו במועדון כי הוחלט לקנוס את כל שחקני הסגל במשכורת של חודש שלם, לא פחות, בשל היכולת האיומה שלהם במשחק אתמול. אם לא די בכך, ההפתעה הגדולה הגיעה כאשר נודע כי לא רק השחקנים ייקנסו, משהו שכבר שמענו עליו בעבר לא פעם, אלא שגם המאמן, כוכב העבר אלכסנדר ג'ורג'ביץ' וכל אנשי הצוות שלו, הכוללים ארבעה עוזרים ובינים שחקן העבר הנהדר סאני בצ'ירוביץ', יספגו קנס זהה גם הם ויאבדו משכורת של חודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully