וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אוסידון נפגש עם אלי כהן, שצפוי להתמנות בשבוע הבא

15.1.2016 / 13:08

אוסידון צפוי להגיע להסדר כספי עם בני סכנין, ממנה פוטר כהן במהלך העונה. האוהדים קיללו את השחקנים באימון המסכם לקראת בני יהודה: "זה מתכון לחוסר ביטחון, אם זה יימשך זה יהרוס אותנו"

איציק יצחקי

יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון נפגש הבוקר (שישי) במלון במרכז תל אביב עם אלי כהן, שפוטר לאחרונה מבני סכנין. הפגישה הוגדרה "טובה" ונראה שהמאמן יוחתם לאחר המשחק מחר מול בני יהודה. כהן יעבוד עם גיא צרפתי, שידריך מחר את הקבוצה במשחק החשוב. בנתניה יגיעו לסיכום עם סכנין, שצריכה לשלם למאמן את מלוא שכרו. שתי הקבוצות צפויות לשאת בעלויותיו של המאמן.

האימון המסכם של נתניה התנהל הבוקר כשכמה עשרות אוהדים עומדים ומקללים את השחקנים. ניידת משטרה הוזעקה למתקן האימונים של הקבוצה ומנעה חיכוך. המאמן גיא צרפתי אמר לשחקנים: "אין מחר מצב שהשחקנים של בני יהודה לא ירגישו שהם באו לבית שלנו ושאנחנו עם הגב אל הקיר. השחקנים שלהם צריכים להרגיש שהם נחתו בגיהנום של נתניה. הם צריכים להרגיש באיזה מצב אנחנו נמצאים".

אלי כהן מאמן בני סכנין. סוכנות ג'יני
בדרך לנתניה. אלי כהן/סוכנות ג'יני

צרפתי מתלבט בין סייף פאדול לירין חסן במרכז ההגנה ובין חמזה בארי לאביב אברהם הצעיר בקישור. ההתלבטות באשר לחסן אינה מקצועית. השחקן הפך באחרונה לכתובת של מספר אוהדים אשר מקללים אותו תוך כדי המשחקים והדבר פוגע בו לכן שוקל צרפתי לפתוח איתו על הספסל.

שחקן במכבי נתניה אמר בסיום האימון: "אנחנו מקווים שכל מי שיבוא ייתן לנו צ'אנס אחרון ולא יקלל מההתחלה כי זה מתכון בטוח לחוסר ביטחון. איכזבנו אותם הרבה העונה אבל לבוא ולקלל מההתחלה זה יהרוס אותנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully