וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: הפועל ירושלים תנסה לנקום במכבי ראשון לציון

15.1.2016 / 12:22

אחרי הארכת החוזה של ליאור אליהו, ינסו השחקנים של דני פרנקו לנקום בכתומים על ההפסד בסיבוב הראשון (20:00, ספורט 5). דאנקן ופישר בספק בירושלים, בן שימול ייעדר בראשון לציון

one

בווידאו: הפועל ירושלים מפסידה לגראן קנאריה

משחקי המחזור ה-17 בליגת העל ייפתחו מחר (שבת) בקרב הצמרת המעניין בו תארח מוליכת הטבלה הפועל ירושלים את הרביעית מכבי ראשון לציון (20:00, ספורט 5). בסיבוב הראשון הנחילו הכתומים הפסד ליגה ראשון להפועל ירושלים, כשניצחו אותם בבית מכבי 83:89, במשחק שהגיע להארכה שנייה. דריל מונרו התפוצץ באותו משחק עם 29 נקודות, 10 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-6 חטיפות, ובצד השני היה זה דונטה סמית' שהוביל את ירושלים עם 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 65 פעמים, כשהמאזן עומד על 20:45 לטובת ירושלים. בבירה השכילה ראשון לציון לנצח רק בשבעה מפגשים מתוך 34 ביקורים.

הפועל ירושלים תגיע למשחק לאחר ההפסד ביורוקאפ לגראן קנאריה שקירב את סיום העונה האירופית שלה. האדומים לא שיחקו במסגרת הליגה מזה כשבועיים, כשהמשחק האחרון היה הניצחון הגדול על מכבי תל אביב שנתן להם יתרון של משחק וחצי בראשות הטבלה. אתמול הכריזו בירושלים על החתמתו של ליאור אליהו לשלוש עונות נוספות, ובסביבת הקבוצה אמרו לאחר החתימה כי הם מאמינים שזה יקנה לצוות המקצועי ולשחקנים לא מעט שקט, בידיעה שבהנהלה מאמינים בדרך. לא מעט סימני שאלה סביב המשחק החשוב נגד ראשון לציון, כאשר ג'וש דאנקן, שקיבל אישור לשחק נגד גראן קנאריה אך החליט לא לסכן את עצמו, נמצא בספק, וגם דיאור פישר שנחת אמש אחרי יותר משלושה שבועות בארצות הברית, עשוי שלא להתלבש.

אם בהפועל ירושלים מצליחים בליגה ובשאר המפעלים פחות, התמונה הפוכה לגמרי אצל מכבי ראשון לציון. הקבוצה של שרון דרוקר ניצחה השבוע את קטאייה הפינית במסגרת היורופקאפ והיא בעמדת זינוק מצוינת כדי להגיע לשמינית גמר המפעל, כשרק בשבוע שעבר הם השכילו לעלות לחצי גמר גביע המדינה. למרות זאת, הכתומים רשמו ביום שני את הפסד הליגה השלישי שלהם ברציפות, איבדו את המקום השלישי לבני הרצליה, ופתאום מוצאים את עצמם צמודים למקום החמישי בטבלה. בעיר היין יגיעו למשחק ללא אבי בן שימול הפצוע, שצפוי להעדר עוד כעשרה ימים מפעילות לפחות, כשאת מקומו ברוטציה תופסים ניצן חנוכי, שמקבל יותר דקות, וגולן גוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully