וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאנק של סטף, קובי מעביר את הלפיד ובאטלר עם צעד לכיוון ג'ורדן

קרי התעופף לטבעת בניצחון על הלייקרס. וולטון: "עדיף שלא יעשה את זה". בריאנט נפרד מאוקלנד ושלח מסר לסטף. באטלר הפתיע: "איטואן מור נתן את הניצחון". וגם: כספי ימשיך לעלות מהספסל, הרצפים המשוגעים של הווריירס והספרס ועוד שיא לשף

ג'ימי באטלר שחקן שיקגו מול שחקני פילדלפיה. AP
משחק אגדי. באטלר/AP

המספרים של הלילה

* גולדן סטייט עם 0:19 העונה בבית והרצף שלה עומד על 37 ניצחונות. היא רחוקה ניצחון אחד מהמקום השלישי של בוסטון של שנת 85/86.

* סן אנטוניו ניצחה 32 משחקים ביתיים ברציפות כולל העונה שעברה (0:24 העונה. הרצף הוא השמיני בטיבו בהיסטוריה.

* לידיעת גולדן סטייט וסן אנטוניו, השיא הוא של שיקגו של 95/96 עם 44 ניצחונות ביתיים.

* ג'ימי באטלר קלע 53 נקודות הלילה במדי הבולס, מייקל ג'ורדן עשה את זה 15 פעמים בקריירה.

* הפעם האחרונה שג'ורדן עשה את זה - בבוסטון גארדן ב-1995. הפעם האחרונה ששחקן הבולס הגיע ל-50 נקודות - ג'מאל קרופורד באפריל 2004.

* לגולדן סטייט יש יותר הפסדים העונה (3) מאשר דאנקים של סטף קרי (2). יש לו 16 דאנקים בקריירה, ו-1,370 שלשות.

ג'ימי באטלר שחקן שיקגו. AP
מתקרב למייקל. באטלר/AP

ג'ימי באטלר נתן הצגה על פילי ואמר לאחר המשחק: "פשוט זרקתי את הכדור, הייתי אגרסיבי ולקחתי את הזריקות שההגנה שלהם נתנה לי. ניצחנו וזה כל מה שמעניין אותי. החברים שלי היו נהדרים, הם המשיכו לתת לי את הכדור ואמרו לי לקלוע. הם תמכו בהגנה וזה היה ניצחון קבוצתי".

"הרגשתי טוב", אמר באטלר, ששיחק עם פציעה בקרסול, "לא נתתי לזה להאט אותי. המשכתי ושיחקתי למרות הכאב. אחרי המשחק שמתי את הרגל בקרח ואני מתכונן למשחק הבא. התכוננתי לעונה ארוכה והכנתי את הגוף שלי לעומס של העונה. כולם חושבים שניצחנו בגלל 53 הנקודות שלי, אך ניצחנו בגלל הסלים החשובים של איטואן מור בסוף".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לוק וולטון מאמן גולדן סטייט. AP
לא התלהב מהדאנק. וולטון/AP

אחרי הניצחון הגדול והצפוי של גולדן סטייט על לוס אנג'לס לייקרס התעסקו בעיקר בדבר אחד - הדאנק של סטף קרי. השף הטביע בפעם השנייה בלבד העונה ולקבוצתו יש יותר הפסדים (3) מאשר הטבעות שלו. אגב, קרי הטביע בפעם ה-16 בקריירה. המאמן לוק וולטון התייחס להטבעה ואמר: "אני עדיין מעדיף שהוא פשוט יקלע אותם ולא יטביע אותם, אבל זה היה דאנק נחמד".

קרי התייחס לאחר המשחק דווקא למפגש שלו עם קובי ברייאנט, ששיחק באוקלנד בפעם האחרונה בקריירה: "הוא אמר לי להמשיך לרדוף אחרי היסטוריה, ולהמשיך לעשות מה שאנחנו עושים. הוא זכה במספר אליפויות, יודע לעבוד קשה ולהשיג הישגים. הוא העביר לי את הלפיד".

בריאנט התייחס גם הוא למשחק: "זה מקום מיוחד, הם תמיד היו אוהדים נהדרים. קיבלתי מהם המון הערכה וזה היה מדהים. נהניתי פה לאורך השנים".

עומרי כספי שחקן סקרמנטו. AP
ימשיך לתרום מהספסל. כספי/AP

עומרי כספי חוזר לעצמו אחרי הפציעה וכבר קלע 10 נקודות בניצחון החשוב של סקרמנטו על יוטה. המאמן ג'ורג' קארל כבר שפע מחמאות: "אהבתי את ההגנה שלו", אך נתן הצהיר כי אולי יאבד את מקומו בחמישייה: "הוא עולה טוב מהספסל וזה חשוב, כנראה שנמשיך עם זה". אגב, כספי ספג עבירה טכנית על כך שחבט בכדור ו'איפשר לו לקפוץ גבוה מדי'. החוקים של ה-NBA לעיתים נוקשים מדי.

אחרי שהמשיכו את הרצף האדיר שלהם בבית מול קליבלנד, בסן אנטוניו היו מאושרים. מאנו ג'ינובילי אמר לאחר המשחק: "זו אחת היריבות הקשות שלנו, היו הרבה מיסמאצ'ים והם משחקים אחרת מרוב הקבוצות. כשיש לך שחקן כמו לברון, כל הקבוצה משחקת שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully