וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים חיים לקראת משחקי שבת: פריצה בסגל, בוזגלו יירד לספסל?

השבדי צפוי לקבל דקות מול באר שבע, בכר מתלבט בין בוזגלו לראדי. שינויים רבים בהרכב הפועל תל אביב לכפר סבא. אבידור אמור לפתוח במכבי נתניה, ממן בהרכב הפועל חיפה במקום רוצ'ט

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם אליניב ברדה. קובי אליהו
רוצים להגדיל את הפער בפסגה פעם נוספת. שחקני באר שבע/קובי אליהו

משחקי שבת

17:00: הפועל תל אביב - הפועל כפר סבא (ספורט1 וספורט1 HD)

18:30: עירוני קרית שמונה - הפועל חיפה

18:30: מכבי נתניה - בני יהודה

19:30: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע (ספורט1 וספורט1 HD)

seperator

16:00: הפועל תל אביב: אריאל הרוש יחזור לשער מול הפועל כפר סבא, גם בן רייכרט יפתח ואולי אפילו קלאודיו בומבה, שלא היה בסגל בשבועיים האחרונים ועשוי לפתוח במקום עמרי אלטמן, שסובל מכאבים בקרסול. גיא אסולין ולוטם זינו יהיו לראשונה בסגל (עמית גולדשטיין).

13:16 הפועל חיפה: המאמן מאיר בן מרגי הזהיר את שחקניו מאופיר מזרחי וברונו וביקש מחניכיו להציג את אותה רמת נחישות כפי ששיחקו במשחקים האחרונים. לפי התרגול חנן ממן יפתח בהרכב על חשבונו של אדריאן רוצ'ט. בחוד בן מרגי מתלבט בין אלי אלבז לזרקו קוראץ'. יואב כץ נכח באימון ובאסיפםת השחקנים, אך העדיף שלא לדבר (שלמה וייס).

12:58 מכבי נתניה: האימון המסכם התנהל בצלל קללות וגידופים של כמה עשרות אוהדים. גיא צרפתי שיעמוד על הקווים, מתלבט בין סייף פדול לירין חסן במרכז ההגנה ובין חמזה בארי לאביב אברהם בקישור. יובל אבידור, סער בנבנישתי ואיציק כהן צפויים לפתוח בחלק הקדמי (יניב טוכמן).

11:54 מכבי פתח תקוה: רן בן שמעון ערך היום אימון קל ועל פי התרגול עולה שמוחמד כליבאת יתפוס את מקומו של גיא מלמד הפצוע. עודד גביש יעלה במרכז ההגנה על חשבונו של עומר דנינו המוצהב. גם ג'ו מונונגה מחוץ להרכב. ראדה פריצה צפוי לעלות מהספסל (אורן קורנפלד).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי פתח תקוה, מוחמד כליבאת. קובי אליהו
יתפוס את מקומו של מלמד. כליבאת/קובי אליהו

11:51 בני יהודה: למרות החששות, אלמוג בוזגלו סובל בסופו של דבר מחבלה בברך בלבד, מה שאומר שהוא יזדקק לשבוע אחד של מנוחה בלבד. אוהד קדוסי תורגל בהרכב. בקישור צפויים לפתוח סתיי פיניש, אסי בלדוט, דולב חזיזה, אמיד עגייב ופדרו גלבאן (אורן קורנפלד).

11:10 הפועל חיפה: הבעלים יואב כץ נחת אתמול בערב בארץ והגיע הבוקר לאימון הקבוצה. כץ צפוי לשוחח עם השחקנים ועם הצוות המקצועי ובצוות המקצועי מקווים שבשבוע הבא תהיה התקדמות בכל הנוגע לשחרור שחקנים והחתמה של שחקנים אחרים. גם מעמדו של המנכ"ל אפרים גבאי יידון בשבוע הבא (שלמה וייס).

11:00 הפועל באר שבע: ההתלבטות היחידה של ברק בכר נוגעת למאור בוזגלו. הקשר אמנם חזר מפציעה להרכב, אבל המערך שבו עלה לשחק מול עכו עם מאור מליקסון כאחד משלישיית הקישור מעט התקפי ולכן ייתכן שמליקסון יוסט חזרה לאגף ומהראן ראדי יעבה את מרכז הקישור. "למשחק במושבה נצטרך להיערך באופן אחר. פתח תקוה עולה עם מערך שונה ונצטרך למצוא פתרונות גם תוך כדי משחק", אמרו בקבוצה (איציק יצחקי).

עוז ראלי, עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
יפתח כמגן ימני. ראלי/ברני ארדוב

10:50 עירוני קרית שמונה: עודד אלקיים ורועי שוקרני לא ישחקו נגד הפועל חיפה בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. עדן שמיר ועוז ראלי צפויים להיכנס להרכב במקום השניים כשגם לואיס גוטיירס צפוי לחזור ל-11 של סלאח חסארמה (שלמה וייס.

9:51 מכבי נתניה: שמעון הרוש מועמד לחזור להרכב במשחק התחתית החשוב מול בני יהודה אחרי תקופה מאוד ארוכה בה לא שיחק בכלל. גיא צרפתי שימשיך להדריך את הקבוצה מהקווים נוטה להכליל בהרכב את יובל אבידור כשסער בנבנישתי יעלה גם הוא ב-11. ירין חסן צפוי לפתוח לצידו של אנדריי מישנקו במרכז ההגנה ובקישור יחזור רומאריו פירס לשתף פעולה עם מילאן סמיליאניץ' (יניב טוכמן.

9:44 הפועל כפר סבא: ריף מסיקה ואלירן סיימון ימשיכו להיעדר מהסגל. אורי שטרית חוזר והמאמן שרון מימר יחליט אם להעלות אותו בהרכב. אורן מוחרר יערוך מחר הופעת בכורה על הקווים כעוזר מאמן (יניב טוכמן).

אוהד קדוסי שחקן בני יהודה חוגג. מגד גוזני
שוב בתמונת ההרכב. קדוסי/מגד גוזני

9:21 מכבי פתח תקוה: בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המפגש מול המוליכה, הפועל באר שבע. רן בן שמעון יצטרך להסתדר ללא כמה מהשחקנים החשובים שלו. עידן שמש ימשיך להיעדר אחרי שהכאבים בשריר הירך האחורי נמשכו וביום ראשון יתברר ממה בדיוק הוא סובל. גיא מלמד שסובל משבר בכף הרגל יחמיץ את משחקי הקבוצה בחודש וחצי הקרובים. עומר דנינו מוצהב ולא ישחק. ראדה פריצה, ייכלל בסגל וצפוי לעלות מהספסל ולקבל דקות ראשונות (אורן קורנפלד).

8:59 בני יהודה: לקראת המשחק נגד מכבי נתניה, יוסי מזרחי מנסה לשדר לשחקנים שלו מסר אחד ברור: אסור לזלזל במכבי נתניה למרות המיקום שלה ועל אף הבעיות הרבות שיש לה. המאמן שוב יאלץ לתמרן בגלל פציעות. ג'וד נוורו אמנם חזר להתאמן, אבל הוא לא כשיר לפתוח וצפוי לעלות מהספסל. גל צרויה גם הוא אינו כשיר במאת האחוזים, מה שאומר שאוהד קדוסי עשוי לפתוח בהרכב. אלמוג בוזגלו, שנפצע במשחק הגביע נגד הפועל עכו, ייעדר ממשחקים בתקופה הקרובה בגלל קרע חלקי ברצועה בברכו, והוא יושבת מפעילות לפחות בחודש הקרוב (אורן קורנפלד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully