וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע יפגוש את בקר בסיבוב הראשון באוסטרליה

הישראלי שמדורג 87 בעולם, ניצח את הגרמני הוותיק (98 בעולם) בשני המפגשים האחרונים ביניהם. אם יגבור עליו שוב, ישחק נגד נדאל או ורדאסקו. גלושקו במרחק ניצחון אחד מההגרלה הראשית

דודי סלע טניסאי. ניב אהרונסון
בדרך למפגש עם נדאל? סלע/ניב אהרונסון

דודי סלע יפגוש את בנימין בקר הגרמני בסיבוב הראשון של אליפות אוסטרליה הפתוחה, שתצא לדרך ב-18 בינואר (בלילה שבין ראשון לשני). הלילה נערכה הגרלת המשחקים וממנה עולה שהטניסאי הישראלי, 87 בעולם, יתעמת עם הגרמני הוותיק שמדורג 11 מקומות מתחתיו. המנצח יפגוש בסיבוב השני את המנצח במפגש הכל-ספרדי בין רפאל נדאל לפרננדו ורדאסקו.

בקר בן ה-34 וסלע בן ה-30 נפגשו ארבע פעמים בעבר בטורנירי ATP והמאזן ביניהם עומד על 2:2. המאזן הכללי עומד על 2:4 לגרמני אחרי שהוא ניצח את הישראלי בשני טורנירי צ'אלנג'ר. סלע ניצח בשני המשחקים האחרונים, שניהם בטורניר אטלנטה ב-2014 ו-2015.

עוד בסיבוב הראשון: נובאק דג'וקוביץ' (1) ישחק נגד צ'ונג היאון הדרום קוריאני, אנדי מארי (2) יתעמת עם הגרמני המבטיח, אלכסנדר זברב בן ה-18, רוג'ר פדרר (3) יפגוש את ניקולוז בסיאשווילי הגאורגי ואלוף 2014, סטן ואוורינקה, יתעמת עם הרוסי הוותיק דמיטרי טורסונוב.

אצל הנשים, יוליה גלושקו ניצחה את אמנדין הסה הצרפתיה 1:6, 6:3, 3:6 אחרי קרב שארך שעה ו-44 דקות, ועלתה לסיבוב השלישי במוקדמות. ניצחון על לוקסיקה קומחום התאילנדית תהפוך את גלושקו לאחת מ-12 הטניסאיות שיעפילו להגרלה הראשית - הישג נאה לכל הדיעות.

סרינה וויליאמס (1) תתחיל את הניסיון שלה לזכות במלבורן בפעם השביעית בקריירה, עם משחק מול קמילה ג'ורג'י האיטלקיה. מריה שראפובה (5) תשחק נגד נאו היבינו היפנית, אגניישקה רדוואנסקה (4) תתעמת עם על כריסטינה מקהייל האמריקאית, סימונה האלפ (2) ממתינה ליריבה מהמוקדמות וגבריניה מוגורוסה (3) תשחק נגד אנט קונטבייט מאסטוניה.

יוליה גלושקו טניסאית ישראלית. ברני ארדוב
קדימה יוליה/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully