וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדן בן בסט: "שמו אותי כבר בכל הקבוצות בליגה, רוצה לדבר על המגרש"

15.1.2016 / 8:00

חלוץ מכבי תל אביב מנסה לשאוב עידוד מהשער וסחיטת הפנדל ב-1:3 של הצהובים מול רמת השרון: "נראה מה יהיה בעתיד". יורגוס סמאראס הוצע לקרויף, שמעדיף חלוץ בכושר משחק. ראדוניץ' ייפרד?

ברני ארדוב

עדן בן בסט סיים אמש (חמישי) עוד שבוע קשה במכבי תל אביב עם נחמה קטנה: שער וסחיטת פנדל שעזרה לצהובים לנצח 1:3 את רמת השרון בסיבוב ח' בגביע. החלוץ היה מרוצה מהתפוקה שלו בסיום, אבל הודה שהוא לא בכושר טוב. "אני רחוק מהכושר שלי, אבל אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח ולעלות שלב בגביע", אמר. "אני עובד קשה באימונים ומקווה לבוא בעתיד על שכרי".

עד השער שכבשת היית מאוד מאופק, אבל אחרי זה נראית יותר טוב.

"הגול שיחרר אותי. חלוץ צריך ביטחון, צריך להרגיש את הרשת. זה מה ששאפתי לו כל הקריירה. גם בנבחרת, גם בחו"ל תמיד רציתי להבקיע".

שחקן מכבי תל אביב, ערן זהבי, עם עדן בן בסט, דור מיכה. ברני ארדוב
מעודד. בן בסט/ברני ארדוב

איך אתה חי עם הידיעות על כך שמכבי תל אביב מציעה אותך לקבוצות בליגה?

"אני משתדל להתעסק אך ורק במכבי תל אביב. על פי התקשורת, כבר שמו אותי בכל הליגה. אני אוהב את מכבי תל אביב ומקווה להתקדם כאן. אני רוצה לדבר על המגרש".

נלחצתם בשוויון הזמני של רמת השרון?

"זה גביע והכל בו יכול לקרות. לא רצינו להיכנס לסטטיסטיקה של הסינדרלות. אני שמח שהתעשתנו מהר ועשינו את ה 1:2 ואחרי זה את השלישי וגמרנו עניין".

בסיום המשחק, המאמן לקח אותך לשיחה על כר הדשא. מה היה שם?

"המאמן החמיא לי אבל אמר שיש לי גם מה לשפר. אמרתי לו שהייתי עייף וזה טבעי כי לא שיחקתי הרבה זמן. אנחנו נעבוד על הדברים הטובים והלא טובים שהיו במשחק".

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי תל אביב ניצחה את הפועל ניר רמת השרון 1:3

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. ברני ארדוב
"הוא החמיא לי". בוס/ברני ארדוב

בתחילת העונה היית החלוץ הראשון של סלבישה יוקאנוביץ' ואז משהו התפקשש. יתכן שפטר בוס יאמין בך לבסוף?

"תמיד משהו חדש טוב לכולם כי כולם מתחילים מאותה נקודה. קיבלנו מאמן טוב שרוצה לתקוף ורוצה ללחוץ. יש לו אג'נדה מאוד ברורה. אנחנו צריכים ליישם את מה שהוא מבקש ואני חושב שזה טוב לנו".

נולדה לך בת בדיוק בתקופה שהתחלת להיות מחוץ לסגל. זה עזר קצת מול הכאב המקצועי?

"אין ספק. נולדה לי בת בכורה וזה אומר הכל. כשהייתי חוזר הביתה עצבני מהכדורגל והייתי רואה אותה, מאכיל אותה ומשחק איתה, הכל היה נשכח. כל הצרות נשכחו לי ברגע שהיא נולדה. אבל הכדורגל זה הלחם שלי וכשאני לא מרוצה יותר קשה לפצות בבית, ולהיפך. אני לא עושה השוואות. הבית זה הבית ואני תמיד רוצה להצליח במקצוע שלי".

תרצה להישאר במכבי תל אביב גם אם תדע שאתה לא משחק?

"אני שחקן של מכבי תל אביב. יש לי כאן חוזה ונראה מה יהיה".

אבל אתה מרבה להיות בחוץ ולא לשחק.

"אני מאוד רוצה לשחק. אני רוצה להיות על המגרש. זה המקום שלי".

אז אולי עדיף לך לשחק קבוע בקבוצה קטנה יותר?

"למה אתם שואלים אותי על קבוצות אחרות? אני רוצה לשחק במכבי תל אביב. יש לי כאן חוזה וברגע שיהיה משהו אחר, כולם יידעו".

שחקן נבחרת יוון, יורגוס סמאראס. רויטרס
קרויף לא מעוניין. סמאראס/רויטרס

בן בסט רוצה לשחק, אבל אתמול שוב הזדקקה מכבי תל אביב לערן זהבי כדי שיעלה מהספסל ויעזור לה להבטיח את הניצחון. דיאן ראדוניץ' פתח בהרכב, אבל הוחלף מבלי שכבש. ההערכה היא שבכל יום אמורה מכבי להנחית חלוץ חדש.

לוואלה! ספורט נודע כי למכבי תל אביב הוצע החלוץ היווני יורגוס סמאראס (30), שהיה מועמד בקיץ שעבר לסמפדוריה האיטלקית, אבל מאז לא שיחק בצורה סדירה בשום קבוצה. במכבי מעדיפים חלוץ פעיל ויוותרו על השחקן הגבוה שכבש 118 שערים בקריירה שלו ועשה שנים נהדרות בעיקר בסלטיק.

פטר בוס סיפר אמש כי לא העריך שיהיה למכבי משחק קל. "צפיתי פעמיים במשחקים של רמת השרון וידעתי שיהיה לנו קשה", אמר. על ההרכב שהעלה, אמר ההולנדי: "הייתה לי הזדמנות מצויינת ללמוד את השחקנים שלא פתחו מול מכבי חיפה".

על השיחה שלו עם בן בסט על כר הדשא, אמר המאמן: "ראשית, אני מתרגל עם עדן את הצרפתית שלי וזה נפלא. שנית, היו דברים שאהבתי במשחק שלו והיו דברים שאמרתי לו שנעבוד עליהם. הייתי שמח עם ההופעה של הקבוצה. זה לא היה משחק קל. אם אנחנו רוצים להשתפר כקבוצה, השחקנים צריכים להשתפר באופן אינדיבידואלי".
לשאלה אם ראדוניץ' זכה להזדמנות האחרונה שלו במכבי, אמר המאמן: "ממש לא. דיאן נתן מעצמו הרבה במשחק הזה והיה בסדר גמור".

שחקן מכבי תל אביב, דיאן ראדוניץ', מול שחקן הפועל ניר רמת השרון, אלון נצר. ברני ארדוב
משחקו האחרון? ראדוניץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully