וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה ואתלטיקו מדריד עלו לרבע גמר גביע המלך

הקולצ'ונרוס ניצחו 0:3 את ראיו (1:1 במשחק הראשון) בזכות טיל של אנחל קוראה וצמד של אנטואן גריזמן שנכנס כמחליף. חבורתו של גארי נוויל שוב חגגה על חשבון גרנאדה, הפעם עם 0:3

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של אתלטיקו מדריד על סלטה ויגו בליגה

אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד. AP
ממשיך לחגוג. אנטואן גריזמן/AP

בצל העונש שקיבלה מפיפ"א ולפיו אסור לה להחתים שחקנים בשני חלונות ההעברות הבאים, אתלטיקו מדריד העפילה הערב (חמישי) לרבע גמר גביע המלך של ספרד, אחרי שניצחה 0:3 את ראיו וייקאנו והשלימה 1:4 בסיכום שני המשחקים. גם ולנסיה טיילה לשלב הבא עם 0:3 על גרנאדה (0:7 בסיכום).

אתלטיקו מדריד - ראיו וייקאנו 0:3

הקולצ'ונרוס לא נתנו לעונש להסיח את דעתם והדיחו את ראיו אחרי 1:1 במשחק הראשון. דייגו סימאונה נתן מנוחה לחלק מהכוכבים שלו וקיבל שער יתרון אדיר מהארגנטינאי אנחל קוראה, שהפציץ למשקוף ופנימה בדקה ה-40. קוראה פינה את מקומו בדקה ה-70 לטובת אנטואן גריזמן, שבחלוף 10 דקות הכפיל עם מספרת משלושה מטרים ובתוספת הזמן חתם את תוצאת המשחק אחרי יציאה רעה של השוער יואל.

גרנאדה - ולנסיה 3:0

בליגה גארי נוויל עדיין לא ניצח, אבל לפחות בגביע הוא יכול לחייך אחרי עוד משחק בו שחקניו הביסו את גרנאדה. הצרפתי ווילפריד זהיבו חגג שער בכורה בנגיחה בדקה ה-42 אחרי קרן של פאבלו פיאטי, פאקו אלקאסר נכנס כמחליף וכבש תוך 30 שניות (63) ופיאטי סגר עניין עם פנדל שש דקות לסיום. המארחת השלימה שבוע עגום בו ספגה 11 שערים ולא כבשה אפילו אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully