וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואליארלה: "נזרקתי מנאפולי כי הואשמתי בפדופיליה וקשר למאפיה"

חלוצה של טורינו חשף לראשונה מדוע עזב את נאפולי ב-2010, כשנקרא למסור עדות במשפטו של השוטר המטרידן: "הנשיא זרק אותי רק בגלל ההכפשות שהופיעו במכתבים של השוטר. איימו על חיי"

פאביו קוואליארלה. GettyImages
האשמות שווא. פאביו קוואליארלה/GettyImages

פאביו קוואליארלה, אחד מבניה האהובים של נאפולי, חשף היום (חמישי) לראשונה מדוע באמת עזב את המועדון לטובת יובנטוס ב-2010. חלוצה בן ה-32 של טורינו עשה זאת כשהעיד במשפטו של השוטר רפאלה פיקולו, המואשם בהטרדתו של קוואליארלה ומפורסמים אחרים. בתביעה נטען כי פיקולו שלח מכתבי איום והכפשה לשחקן, לאביו, לבת זוגו וכן למועדון בו שיחק בעונת 2009/10.

"הנשיא דה לורנטיס זרק אותי מנאפולי רק בגלל האשמות השווא שהופיעו במכתבים הללו, לפיהן נכחתי במסיבות סמים עם הקאמורה", העיד קוואליארלה, שטען כי ההטרדות החלו ב-2006. "הכרתי אותו לפני כן, אבל אז הוא אמר שיוכל לסדר לי את הפלאפון ולמעשה הפקרתי את המכשיר שלי בידיים הלא נכונות. הוא ביקש בתמורה חתימות, תמונות וחולצות. נתתי לו כמעט לפחות 20 חולצות. ואז החלו להגיע המכתבים".

קוואליארלה המשיך: "במכתבים נטען שאני קשור למאפיה ומעורב בפדופיליה, ורק בגלל זה שוחררתי. אני משוכנע בזה. הנשיא בדרך כלל דיבר איתי כל יום. אחרי ההכפשות, נקראתי למשרדי המועדון והוא אמר לי לעזוב ולגור במלון. לאחר ההחלטה, הוא כבר לא דיבר איתי יותר. בעקבות המכתבים והמסרונים, נאלצתי לעזוב את העיר שלי. כשעברתי ליובנטוס, הגיעו מכתבים שאיימו על חיי משפחתי בגלל שעזבתי את נאפולי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully