וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "אני חייב לתת גם לשחקנים אחרים לשחק כדי להכיר את כולם"

14.1.2016 / 22:50

מאמן מכבי תל אביב נשמע מרוצה מהעלייה לשמינית הגמר: "לא קל לנצח כאן, אני שמח שהשחקנים עשו זאת. לא יודע אם השריקות לפנדלים היו נכונות או לא, הייתי רחוק". זדה: "הכניסה של זהבי ומיכה הקשתה עלינו"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מחזיקת הגביע, מכבי תל אביב, תמשיך במסע להגנה על התואר. הערב (חמישי) גברו הצהובים 1:3 על הפועל ניר רמת השרון והעפילו לשמינית הגמר, שם יפגשו את הפועל ראשון לציון. האלופה התקשתה מעט לאחר שהיריבה הצליחה להשיג שוויון בדקה ה-67, אך מהר מאוד התעשתה וירדה מנצחת מהמפגש הלא פשוט.

"בשבועות הראשונים אני חייב להכיר את השחקנים ואפשר לעשות זאת רק כשנותנים להם לשחק", ציין פטר בוס. "הפעם זו הייתה הזדמנות טובה לעשות זאת. אני לא יודע מה קורה עם עדן בן בסט, תצטרכו לשאול את ג'ורדי קרויף. אני עובד עם השחקנים שיש לי, הם עשו עבודה מצוינת. לא קל לנצח כאן והם עשו זאת. לא הנענו כדור מהר, אבל בסיום, כשעשינו את זה, הקשנו עליהם. הגיע לנו לנצח, למרות שבפתיחה הם היו צמודים מדי אלינו כי היינו איטיים. הייתי רחוק מדי מהעבירות, אז לא יכולתי לראות אם היו פנדלים או לא. כשאתה מקבל פנדל כזה לטובתך במחצית הראשונה, אתה צריך להיזהר לא לקבל כזה לחובתך במחצית השנייה".

ליאור זדה אמר מנגד: "מדקה 30 התחלנו לשחק את המשחק שלנו, לחצנו קצת יותר גבוה ועל זה אני שמח. מהכניסה של זהבי ומיכה, המשחק הפך לפתוח וזה הקשה עלינו. אני שמח ששיחקנו כדורגל, השחקנים הראו חצי ממה שהם יודעים. המטרה שלנו היא להבטיח את הפלייאוף העליון, הליגה הלאומית מאוד צמודה השנה ומעניינת".

מאמן מכבי תל אביב, פטר בוס. ברני ארדוב
בוס ממשיך לבחון את השחקנים שלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully