וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות לאולסטאר: כרמלו עלה למקום ה-3 בשחקני הקו הקדמי במזרח

כוכב הניקס עקף את אנדרה דראמונד ונכון לעדכון האחרון של ספירת הקולות, הוא זה שייפתח לצד לברון, פול ג'ורג', וייד וקיירי. במערב, דריימונד גרין שמר על המקום ה-3 מבין שחקני הקו הקדמי

שחקן יוסטון רוקטס, טרייסי מקגריידי. Sue Ogrocki, AP
התגעגעתם? מקגריידי/AP, Sue Ogrocki

ב-12 בפברואר, רגע לפני שמשחק האולסטאר ייצא לדרך, ייערך בטורונטו במסגרת שבוע האולסטאר משחק הסלבס, בהשתתפות ידוענים רבים. את הקבוצות יאמנו הראפר דרייק והשחקן קווין הארט, כשרשימת שחקנים חלקית פורסמה.

ברשימה ניתן למצוא שחקני עבר דוגמת מאגסי בוגס, טרייסי מקגריידי וריק פוקס, שחקני קולנוע דוגמת אנתוני אנדרסון, מייקל בי ג'ורדן וג'ייסון סודייקיס. גם כוכבת ה-WNBA, נטלי אצו'נווה ואלנה דלה דון ייקחו חלק במשחק הצבעוני.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
ייפתח באולסטאר? כרמלו/AP

הערב פרסמה הליגה עדכון חדש לגבי ההצבעות לאולסטאר, כאשר גולת הכותרת היא הכניסה של כוכב הניקס, כרמלו אנתוני, אל המקום השלישי מבין שחקני הקו הקדמי של המזרח, על חשבונו של אנדרה דראמונד. כל חמישייה תורכב משלושה שחקני קו קדמי ושני גארדים. את שחקני הקו הקדמי במזרח ממשיך להוביל לברון ג'יימס בפער ענק ואחריו, פול ג'ורג'. מבין הגארדים, דוויין וייד מוביל בגדול ואחריו קיירי אירווינג, כאשר לקייל לאורי וג'ימי באטלר סיכוי מסוים לתפוס אותו.

במערב, דריימונד גרין שמר על המקום השלישי מבין שחקני הקו הקדמי והוא מקדים את קוואי לנארד בקצת יותר מ-12 אלף קולות. קובי בריאנט כבר קיבל למעלה מ-1.5 מיליון קולות, הכי הרבה מבין כל השחקנים. קווין דוראנט במקום השני מבין שחקני הקו הקדמי. אצל הגארדים, סטפן קרי מוביל בביטחה עם קצת יותר מ-1.2 מיליון קולות (מקום שני בסך הכול, לפני לברון שעומד על כ-830 אלף). אחריו נמצא ראסל ווסטברוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully